Gå til innhold

Erfaring fra tannbehandling utenlands?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nabo av meg har nettopp vært utenlands og fått splitter nye tenner i hele munnen! Han måtte ha inn en del stifter? Husker ikke hva det heter. Resten av tennene fikk kroner, dette ga han litt over 50 000,- for! I Norge ville det ha kostet han mellom 200 og 250 000,-!!!

Jeg har temmelig dårlige tenner, mye kronekasus. Og regner med at jeg på sikt må ha kroner i hele munnen. Jeg er lei av fyllinger som faller ut og turer til tannlege hele tiden.

Jeg vurderer nå å reise til utlandet, og iom at jeg har alle tennene mine selv, så vil en slik helbehandling sannsynligvis kostet meg bare 25 000,-

Noen som har gjort det samme? Råd?

Hva ville du gjort?

Skrevet

Jeg hadde dratt til utlandet og betalt en brøkdel for akkurat det samme som de gjør her.

Du kan jo få navnet på tannlegen som har "fiksa" på nabon, hvis det er gjort en bra jobb der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...