Gå til innhold

Når barn mislikes

Gjest stresslessen

Anbefalte innlegg

Gjest stresslessen

Når barnet ikke blir likt, kan det da tenkes at dette barnet innehar noe av det samme som den som misliker det har, eller selv har hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med du er inspirert av innlegget mitt...

Det kan man selvfølgelig ikke se bort fra... At man kjenner igjen noe som man har mislikt/misliker ved seg selv...

I mitt tilfelle er det at barnet er så totalt forskjellig fra meg som overhodet mulig - alt fra oppdragelse (hos mor) oppførsel, holdninger osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jeg regner med du er inspirert av innlegget mitt...

Det kan man selvfølgelig ikke se bort fra... At man kjenner igjen noe som man har mislikt/misliker ved seg selv...

I mitt tilfelle er det at barnet er så totalt forskjellig fra meg som overhodet mulig - alt fra oppdragelse (hos mor) oppførsel, holdninger osv...

Jeg har tenkt litt på det innlegget i dag. Jeg skrev ikke noe svar i sted for jeg hadde ikke noe svar.

Og jeg har kommet frem til at jeg ikke kan svare når jeg ikke vet mer detaljer om _hva_ du misliker. Du sier oppførsel og holdninger - men hva da?

Iom at du ikke har skrevet mer, så vil du kanskje ikke si mer?

Skal tenke litt mer på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bitter konkuranse også. Eller at man føler sin posisjon truet. Eller at man blir usikker.

Og sikkert mye annet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...