Gjest stresslessen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Når barnet ikke blir likt, kan det da tenkes at dette barnet innehar noe av det samme som den som misliker det har, eller selv har hatt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg regner med du er inspirert av innlegget mitt... Det kan man selvfølgelig ikke se bort fra... At man kjenner igjen noe som man har mislikt/misliker ved seg selv... I mitt tilfelle er det at barnet er så totalt forskjellig fra meg som overhodet mulig - alt fra oppdragelse (hos mor) oppførsel, holdninger osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg regner med du er inspirert av innlegget mitt... Det kan man selvfølgelig ikke se bort fra... At man kjenner igjen noe som man har mislikt/misliker ved seg selv... I mitt tilfelle er det at barnet er så totalt forskjellig fra meg som overhodet mulig - alt fra oppdragelse (hos mor) oppførsel, holdninger osv... Jeg har tenkt litt på det innlegget i dag. Jeg skrev ikke noe svar i sted for jeg hadde ikke noe svar. Og jeg har kommet frem til at jeg ikke kan svare når jeg ikke vet mer detaljer om _hva_ du misliker. Du sier oppførsel og holdninger - men hva da? Iom at du ikke har skrevet mer, så vil du kanskje ikke si mer? Skal tenke litt mer på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det kan være bitter konkuranse også. Eller at man føler sin posisjon truet. Eller at man blir usikker. Og sikkert mye annet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.