Gjest snart ut på tur Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Med små barn. Noen som har tips om et fint sted som egner seg? Gjerne et hus det går an å leie f.eks... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett utenfor Nice Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gå på dansommer.no, søk på husnr og tast inn fca005 Var der i sommer - det var fantatisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rivieraen i oktober er fantastisk! :-). Skulle gjerne reist en tur i høstferien. Vanskelig å anbefale sted når man ikke vet hva du er ute etter. Noen liker små sjarmerende landsbyer, andre foretrekker feriesentra og shopping. Synes det er fint nesten overalt, men er spesielt svak for Villefranche mellom Nice og Monte Carlo, hvor jeg har vært flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snart på tur Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gå på dansommer.no, søk på husnr og tast inn fca005 Var der i sommer - det var fantatisk! Ser flott ut. Men er det bare soveplass til 4 stk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett utenfor Nice Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ser flott ut. Men er det bare soveplass til 4 stk? Det er en stor dobbeltseng på det ene soverommet, køyeseng på det andre. Men det er sofa i stua også. Husker ikke om den var en sovesofa eller ikke, men det kan det nok hende at den var. Leilightene er svær, så det er plass til mange der. Og det er bare fem eliligheter på hele eiendommen, så man kjemper ikke om plassen med andre hverken i basseng eller ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rivieraen i oktober er fantastisk! :-). Skulle gjerne reist en tur i høstferien. Vanskelig å anbefale sted når man ikke vet hva du er ute etter. Noen liker små sjarmerende landsbyer, andre foretrekker feriesentra og shopping. Synes det er fint nesten overalt, men er spesielt svak for Villefranche mellom Nice og Monte Carlo, hvor jeg har vært flere ganger. Villefranche er veldig koselig! Jeg har ikke bodd der på ferie, men vært der flere ganger på dagsturer i forbindelse med ferieturer hvor vi har bodd i leilighet på Cap d' Nice med bil:-) Utrolig kort vei til ALT: Monte Carlo, Nice, Cannes, Eze, alle de små landsbyene innover i landet som jeg ikke husker navnet på i farten *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Villefranche er veldig koselig! Jeg har ikke bodd der på ferie, men vært der flere ganger på dagsturer i forbindelse med ferieturer hvor vi har bodd i leilighet på Cap d' Nice med bil:-) Utrolig kort vei til ALT: Monte Carlo, Nice, Cannes, Eze, alle de små landsbyene innover i landet som jeg ikke husker navnet på i farten *sukk* Kan jeg spørre deg om en helt annen ting? For en god stund siden hadde vi en tråd der vi la ut bilder av all verdens nerder og andre rare fyrer. Du husker vel ikke mer enn meg slik at du lett kan finne tråden igjen...? Trenger sånne bilder til noe helt spesielt *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan jeg spørre deg om en helt annen ting? For en god stund siden hadde vi en tråd der vi la ut bilder av all verdens nerder og andre rare fyrer. Du husker vel ikke mer enn meg slik at du lett kan finne tråden igjen...? Trenger sånne bilder til noe helt spesielt *s* Oi, husker ikke helt hva slags type bilder det var. Noen idé om et litt mer spesielt ord som kanskje kunne ha stått i et innlegg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Oi, husker ikke helt hva slags type bilder det var. Noen idé om et litt mer spesielt ord som kanskje kunne ha stått i et innlegg?? Neeei. Da hadde jeg jo søkt selv . Men ikke så veldig farlig da, jeg kan sikkert også finne noen bilder bare ved å google. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Neeei. Da hadde jeg jo søkt selv . Men ikke så veldig farlig da, jeg kan sikkert også finne noen bilder bare ved å google. Men husker du sånn ca hvor lenge siden det var? Og hva slags "tema" (kanskje jeg kan komme på noen andre ord enn deg da)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Men husker du sånn ca hvor lenge siden det var? Og hva slags "tema" (kanskje jeg kan komme på noen andre ord enn deg da)? Våknet sportsånden i deg, nå? Tipper det var et halvt år siden, og flere av oss overgikk hverandre i å finne bilder av "håpløse" menn. Men tror det var en digresjon i en tråd, og ikke temaet, og husker ikke hverken temaet i selve tråden eller i digresjonen. Det var da jeg tilfeldigvis kom over dette bildet på google jeg mente jeg hadde sett det før og husket (dvs. nesten) tråden: http://img81.imageshack.us/img81/1858/nerd464229gs.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Våknet sportsånden i deg, nå? Tipper det var et halvt år siden, og flere av oss overgikk hverandre i å finne bilder av "håpløse" menn. Men tror det var en digresjon i en tråd, og ikke temaet, og husker ikke hverken temaet i selve tråden eller i digresjonen. Det var da jeg tilfeldigvis kom over dette bildet på google jeg mente jeg hadde sett det før og husket (dvs. nesten) tråden: http://img81.imageshack.us/img81/1858/nerd464229gs.jpg *he he* Jeg måtte jo ta et lite søk, og jeg søkte fram alle mine innlegg i Åpent og tok en rask titt for dem i perioden cirka 5. mai tilbake til ca 10. januar, men fant ikke noe som passet. Kanskje det var på et annet forum? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 *he he* Jeg måtte jo ta et lite søk, og jeg søkte fram alle mine innlegg i Åpent og tok en rask titt for dem i perioden cirka 5. mai tilbake til ca 10. januar, men fant ikke noe som passet. Kanskje det var på et annet forum? Nei, er ikke andre steder. Kanskje du ikke var med i tråden - jeg tenkte bare det var en typisk tråd for deg . Men skal nok klare å finne noe likevel. Takk for innsatsen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Våknet sportsånden i deg, nå? Tipper det var et halvt år siden, og flere av oss overgikk hverandre i å finne bilder av "håpløse" menn. Men tror det var en digresjon i en tråd, og ikke temaet, og husker ikke hverken temaet i selve tråden eller i digresjonen. Det var da jeg tilfeldigvis kom over dette bildet på google jeg mente jeg hadde sett det før og husket (dvs. nesten) tråden: http://img81.imageshack.us/img81/1858/nerd464229gs.jpg Tråden med han fyren heter "Et sjampokupp" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tråden med han fyren heter "Et sjampokupp" Å, fant du den!??? *SSSSSSSSSSSSSSSSSS* Men hvordan finner jeg den? Får ikke opp noe ved søk på "sjampokupp". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å, fant du den!??? *SSSSSSSSSSSSSSSSSS* Men hvordan finner jeg den? Får ikke opp noe ved søk på "sjampokupp". Skriv det ordrett som jeg gjorde det. Hvis du ikke finner det skal jeg leite det fram igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å, fant du den!??? *SSSSSSSSSSSSSSSSSS* Men hvordan finner jeg den? Får ikke opp noe ved søk på "sjampokupp". jeg fant den ved å søke på sjampo! :-) Det verste var at det VAR min tråd, OG at jeg skummet fort over den i det jeg gjorde for litt siden, men la ikke merke til at den handlet om mer enn sjampo....;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3836335 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å, fant du den!??? *SSSSSSSSSSSSSSSSSS* Men hvordan finner jeg den? Får ikke opp noe ved søk på "sjampokupp". http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3835552 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 jeg fant den ved å søke på sjampo! :-) Det verste var at det VAR min tråd, OG at jeg skummet fort over den i det jeg gjorde for litt siden, men la ikke merke til at den handlet om mer enn sjampo....;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3836335 Bra du fant den, for jeg klarer aldri å linke til en hel tråd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3835552 Jeg er mektig imponert over at du fant den igjen, og ble ganske nysgjerrig på hvordan du fant nåla i høystakken. Nå var det jo riktignok ikke mange "godbiter" her, slik jeg mente å huske, men dog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.