Gå til innhold

hvor dra i Italia/sør-Frankrike i oktober?

Gjest snart ut på tur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Rivieraen i oktober er fantastisk! :-). Skulle gjerne reist en tur i høstferien.

Vanskelig å anbefale sted når man ikke vet hva du er ute etter. Noen liker små sjarmerende landsbyer, andre foretrekker feriesentra og shopping.

Synes det er fint nesten overalt, men er spesielt svak for Villefranche mellom Nice og Monte Carlo, hvor jeg har vært flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart på tur

Gå på dansommer.no, søk på husnr og tast inn fca005

Var der i sommer - det var fantatisk!

Ser flott ut. Men er det bare soveplass til 4 stk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rett utenfor Nice

Ser flott ut. Men er det bare soveplass til 4 stk?

Det er en stor dobbeltseng på det ene soverommet, køyeseng på det andre. Men det er sofa i stua også. Husker ikke om den var en sovesofa eller ikke, men det kan det nok hende at den var.

Leilightene er svær, så det er plass til mange der. Og det er bare fem eliligheter på hele eiendommen, så man kjemper ikke om plassen med andre hverken i basseng eller ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivieraen i oktober er fantastisk! :-). Skulle gjerne reist en tur i høstferien.

Vanskelig å anbefale sted når man ikke vet hva du er ute etter. Noen liker små sjarmerende landsbyer, andre foretrekker feriesentra og shopping.

Synes det er fint nesten overalt, men er spesielt svak for Villefranche mellom Nice og Monte Carlo, hvor jeg har vært flere ganger.

Villefranche er veldig koselig! Jeg har ikke bodd der på ferie, men vært der flere ganger på dagsturer i forbindelse med ferieturer hvor vi har bodd i leilighet på Cap d' Nice med bil:-)

Utrolig kort vei til ALT: Monte Carlo, Nice, Cannes, Eze, alle de små landsbyene innover i landet som jeg ikke husker navnet på i farten *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Villefranche er veldig koselig! Jeg har ikke bodd der på ferie, men vært der flere ganger på dagsturer i forbindelse med ferieturer hvor vi har bodd i leilighet på Cap d' Nice med bil:-)

Utrolig kort vei til ALT: Monte Carlo, Nice, Cannes, Eze, alle de små landsbyene innover i landet som jeg ikke husker navnet på i farten *sukk*

:)

Kan jeg spørre deg om en helt annen ting? For en god stund siden hadde vi en tråd der vi la ut bilder av all verdens nerder og andre rare fyrer. Du husker vel ikke mer enn meg slik at du lett kan finne tråden igjen...? Trenger sånne bilder til noe helt spesielt *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Kan jeg spørre deg om en helt annen ting? For en god stund siden hadde vi en tråd der vi la ut bilder av all verdens nerder og andre rare fyrer. Du husker vel ikke mer enn meg slik at du lett kan finne tråden igjen...? Trenger sånne bilder til noe helt spesielt *s*

Oi, husker ikke helt hva slags type bilder det var. Noen idé om et litt mer spesielt ord som kanskje kunne ha stått i et innlegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Oi, husker ikke helt hva slags type bilder det var. Noen idé om et litt mer spesielt ord som kanskje kunne ha stått i et innlegg??

Neeei. Da hadde jeg jo søkt selv ;).

Men ikke så veldig farlig da, jeg kan sikkert også finne noen bilder bare ved å google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei. Da hadde jeg jo søkt selv ;).

Men ikke så veldig farlig da, jeg kan sikkert også finne noen bilder bare ved å google.

Men husker du sånn ca hvor lenge siden det var? Og hva slags "tema" (kanskje jeg kan komme på noen andre ord enn deg da)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men husker du sånn ca hvor lenge siden det var? Og hva slags "tema" (kanskje jeg kan komme på noen andre ord enn deg da)?

Våknet sportsånden i deg, nå? ;)

Tipper det var et halvt år siden, og flere av oss overgikk hverandre i å finne bilder av "håpløse" menn. Men tror det var en digresjon i en tråd, og ikke temaet, og husker ikke hverken temaet i selve tråden eller i digresjonen.

Det var da jeg tilfeldigvis kom over dette bildet på google jeg mente jeg hadde sett det før og husket (dvs. nesten) tråden:

http://img81.imageshack.us/img81/1858/nerd464229gs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det var et halvt år siden, og flere av oss overgikk hverandre i å finne bilder av "håpløse" menn. Men tror det var en digresjon i en tråd, og ikke temaet, og husker ikke hverken temaet i selve tråden eller i digresjonen.

Det var da jeg tilfeldigvis kom over dette bildet på google jeg mente jeg hadde sett det før og husket (dvs. nesten) tråden:

*he he*

Jeg måtte jo ta et lite søk, og jeg søkte fram alle mine innlegg i Åpent og tok en rask titt for dem i perioden cirka 5. mai tilbake til ca 10. januar, men fant ikke noe som passet.

Kanskje det var på et annet forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

*he he*

Jeg måtte jo ta et lite søk, og jeg søkte fram alle mine innlegg i Åpent og tok en rask titt for dem i perioden cirka 5. mai tilbake til ca 10. januar, men fant ikke noe som passet.

Kanskje det var på et annet forum?

Nei, er ikke andre steder.

Kanskje du ikke var med i tråden - jeg tenkte bare det var en typisk tråd for deg ;).

Men skal nok klare å finne noe likevel.

Takk for innsatsen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Tråden med han fyren heter "Et sjampokupp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Tråden med han fyren heter "Et sjampokupp"

Å, fant du den!??? *SSSSSSSSSSSSSSSSSS*

Men hvordan finner jeg den? Får ikke opp noe ved søk på "sjampokupp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Skriv det ordrett som jeg gjorde det. Hvis du ikke finner det skal jeg leite det fram igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant den ved å søke på sjampo! :-)

Det verste var at det VAR min tråd, OG at jeg skummet fort over den i det jeg gjorde for litt siden, men la ikke merke til at den handlet om mer enn sjampo....;-)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3836335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

jeg fant den ved å søke på sjampo! :-)

Det verste var at det VAR min tråd, OG at jeg skummet fort over den i det jeg gjorde for litt siden, men la ikke merke til at den handlet om mer enn sjampo....;-)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3836335

Bra du fant den, for jeg klarer aldri å linke til en hel tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...