Gjest baremei Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Ja, stemmer - hun tok taxi ja... Huff, ja den boka var fæl.... *Nikker*; jeg leste boka i ett jafs, bare måtte få vite hvordan det endte! Bra den ikke var så lang:) 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 "Selsomt selskap" 13 + 1 underlige fortellinger, av Roald Dahl. Skikkelig "gåsehud- noveller". Men du har kanskje lest den? Du har helt sikkert lest noen av novellene ihvertfall. Gode klassikere som "the landlord" og "dypfryst";-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Mummitrollet - Ninni, det usynlige barnet. Er mye homsing i den! 0 Siter
tonie Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Mummitrollet - Ninni, det usynlige barnet. Er mye homsing i den! Ja, homsing er skikkelig skummelt. Du minner meg om en jeg kjenner. Dere kunne nok fått et nydelig vennskap:) 0 Siter
Gjest fiske-Marja Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Mummitrollet - Ninni, det usynlige barnet. Er mye homsing i den! Visste ikke at du var homo? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.