Anonym 82 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg vil si at så lenge hun ikke har feber og ikke er veldig sutrete/ slapp så kan du ta henne ut. kle henne godt. Men hvis det blåser masse ville jeg vært inne... Det er grått og trist ute i dag, men ingen vind. Hadde tenkt til å ta henne med ut, men så har hun smågrått hele formiddagen nå, og ikke villet ligge og leke. Jeg har latt henne ligge ved puppen all tiden hun har vært våken, og spilt Karius og Baktus for henne på pc`n. Tror det var best for henne i dag... Men er hun i litt bedre form i morgen, blir det nok en liten trilletur ja! Elsker å kle på masse klær, både på baby og meg selv, så det blir ikke noe problem:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ikke ton det ned. Nyt det :-) De følelsene er gitt deg av naturen for at livet ditt skal være sentrert rundt henne nå som hun er liten og sårbar, slik at du som er stor og sterk uten å blunke ofrer alt for å ta vare på henne hvis du må. Slik beskytter arten vår sine nyfødte siden våre babyer ikke klarer seg selv på veldig lenge :-) Da jeg fikk beskjed om å la babyen min gråte da jeg fikk min første pleide jeg å si (tilsvigermor) at denne gråten er utviklet gjennom millioner av år for å være akkurat slik at jeg ikke skal være i stand til å motstå den, så pass deres egne saker - jeg vil ta opp babyen min. :-) He he he, ja hvem kan vel argumentere mot evolusjon og instinkter??! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke ton det ned. Nyt det :-) De følelsene er gitt deg av naturen for at livet ditt skal være sentrert rundt henne nå som hun er liten og sårbar, slik at du som er stor og sterk uten å blunke ofrer alt for å ta vare på henne hvis du må. Slik beskytter arten vår sine nyfødte siden våre babyer ikke klarer seg selv på veldig lenge :-) Da jeg fikk beskjed om å la babyen min gråte da jeg fikk min første pleide jeg å si (tilsvigermor) at denne gråten er utviklet gjennom millioner av år for å være akkurat slik at jeg ikke skal være i stand til å motstå den, så pass deres egne saker - jeg vil ta opp babyen min. :-) Helt enig med deg og superherlig kommentar til svigermor!! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.