Gjest prust Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Prinsessa vår på fire år skal få "ny" seng - og den skal være rosa med røde hjerter på :-) Mannen min skal avgårde og kjøpe maling, og jeg har tidligere vært og sett på farger, men har ikke skrevet ned nr. Var inne på Jotun sine sider, men synes det var vanskelig å finne frem. Hvor kan jeg se de ulike fargene listet opp? Husker jeg fant en rosafarge med bittelitt blått i, som var veldig fin, litt sånn gammelrosa.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å hjelpe meg for en fargekombinasjon! (rødt og rosa er en uggen sammensetning i mine øyne) Det blir sikkert ulekkert med forskjellige rosa sengesett oppi den senga Men, nå var det ikke det du lurte på da...; hvit med hjerter(den fine rosafargen) og sol/stjerner, da? ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1219825416' post='3942746] Å hjelpe meg for en fargekombinasjon! (rødt og rosa er en uggen sammensetning i mine øyne) Det blir sikkert ulekkert med forskjellige rosa sengesett oppi den senga Men, nå var det ikke det du lurte på da...; hvit med hjerter(den fine rosafargen) og sol/stjerner, da? ;p Å nei du - denne jenta elsker rødt og rosa sammen - og det skal hun få.... :-) Ser for meg at vi maler hele senga rosa, og lager noen sjabloner med hjerter, og maler inni disse, evt maler røde hjerter på papp og tar "læretyggis" bakpå - det var faktisk en god idé jeg fikk nå :-) Men har du peiling på hvilke rosafarger som er fine da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å nei du - denne jenta elsker rødt og rosa sammen - og det skal hun få.... :-) Ser for meg at vi maler hele senga rosa, og lager noen sjabloner med hjerter, og maler inni disse, evt maler røde hjerter på papp og tar "læretyggis" bakpå - det var faktisk en god idé jeg fikk nå :-) Men har du peiling på hvilke rosafarger som er fine da? Jentene mine har endel klær som går i rødt og rosa, og jeg synes det er fint. Den ene er faktisk rosa med et stort og rødt hjerte på brystet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jentene mine har endel klær som går i rødt og rosa, og jeg synes det er fint. Den ene er faktisk rosa med et stort og rødt hjerte på brystet Akkurat slike klær elsker prinsessa mi også - hun har flere topper og gensere sog skjørt som går i rødt og rosa. Hun er veldig fin når hun går i en ensfarget rosa topp og et skjørt i rødt og rosa :-) Har du tips til rosafarge da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Akkurat slike klær elsker prinsessa mi også - hun har flere topper og gensere sog skjørt som går i rødt og rosa. Hun er veldig fin når hun går i en ensfarget rosa topp og et skjørt i rødt og rosa :-) Har du tips til rosafarge da? Jeg liker rosa i alle varianter. Det er en farve jeg ikke er blitt mettet av, selv med 3 jenter i hus Gammelrosa er veldig fint da, og vil ikke dominere så veldig i og med at senga er stor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg skjønner at jeg har sviktet minstejenta mi. Hun har ikke fått noe typisk barnerom slik de andre ungene fikk. Etter to år må du male om rommet igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg skjønner at jeg har sviktet minstejenta mi. Hun har ikke fått noe typisk barnerom slik de andre ungene fikk. Etter to år må du male om rommet igjen:-) Bare senga! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Akkurat slike klær elsker prinsessa mi også - hun har flere topper og gensere sog skjørt som går i rødt og rosa. Hun er veldig fin når hun går i en ensfarget rosa topp og et skjørt i rødt og rosa :-) Har du tips til rosafarge da? Rødt og rosa går fin sammen, synes jeg, men jeg ville valgt en nokså dus/blek rosafarge - ikke "sjokkrosa". Lykke til med malingen, selv om jeg som Wita tror at den nok må males om igjen om ikke så altfor lenge;-) Min lille niese har kanpt hatt en rosa truse engang etter ca 7-årsalderen, mens hun tidligere nesten nektet å bruke andre farger;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare senga! Ok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1219825416' post='3942746] Å hjelpe meg for en fargekombinasjon! (rødt og rosa er en uggen sammensetning i mine øyne) Det blir sikkert ulekkert med forskjellige rosa sengesett oppi den senga Men, nå var det ikke det du lurte på da...; hvit med hjerter(den fine rosafargen) og sol/stjerner, da? ;p Rødt og rosa er da fint sammen!? Snuppa mi har skolesekk i rødt og rosa, og den er knallfin!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 http://www.jotun.no/?_s_ref=c6tQ18EcS&kw=maling&creative=1742628701 Gå på luft elementet. Minner den fargen du tenker på om den som heter drøm? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papez Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rosa og rødt blir knallbra til en prinsesse ja ;-) Fryktelig vanskelig synes jeg, å se fargene skikkelig på Jotun sine sider. Fant en rosa fargeprøve her hjemme og den har fargekode 0040-R20B. B'n sier at det er litt blått i den. Jeg ville kanskje ha tatt utgangspunkt i denne, men sagt at jeg ville halvert fargedosen, dvs at den blir litt lysere (men dette kommer jo an på hvor sterk rosafarge du vil ha selvsagt). Farge 1469-R15B er en rosarød farge (mest rød m/litt blått), men sammen med den andre tror jeg den vil passe fint. Bare et forslag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rødt og rosa er da fint sammen!? Snuppa mi har skolesekk i rødt og rosa, og den er knallfin!! Jeg synes det er alt annet enn pent sammen. Men det er jo fint med forskjellig smak! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å nei du - denne jenta elsker rødt og rosa sammen - og det skal hun få.... :-) Ser for meg at vi maler hele senga rosa, og lager noen sjabloner med hjerter, og maler inni disse, evt maler røde hjerter på papp og tar "læretyggis" bakpå - det var faktisk en god idé jeg fikk nå :-) Men har du peiling på hvilke rosafarger som er fine da? Ja, det var lurt, det med å male på papp! Hmmm, har ikke noe fargekart her jeg sitter. Men rødfargen blir kanskje kulest som bringebærrødt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1219835954' post='3942940] Jeg synes det er alt annet enn pent sammen. Men det er jo fint med forskjellig smak! ) Ikke engang i en av disse variantene? :-) http://www.traditionallymodern.com/images/pink_and_red_bouquet_bxnt.jpg http://bilder.vgb.no/28858/3col/img_47fa710472b26.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke engang i en av disse variantene? :-) http://www.traditionallymodern.com/images/pink_and_red_bouquet_bxnt.jpg http://bilder.vgb.no/28858/3col/img_47fa710472b26.jpg Jeg liker det definitivt ikke, hverken blomstene, eller smykket. Kvalm sammensetning, i mine øyne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1219839462' post='3943013] Jeg liker det definitivt ikke, hverken blomstene, eller smykket. Kvalm sammensetning, i mine øyne. Greit nok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 http://www.jotun.no/?_s_ref=c6tQ18EcS&kw=maling&creative=1742628701 Gå på luft elementet. Minner den fargen du tenker på om den som heter drøm? Vi har malt rommet til snuppa i fargen "Drøm" ) Det ble kjempefint, men jeg syns fargen på hjemmesiden er misvisende. Der ser den mye mørkere ut enn den er i virkeligheten. På veggen så ser den nesten hvit ut, med et lite rosaskjær. Altså lys, lys rosa. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Vi har malt rommet til snuppa i fargen "Drøm" ) Det ble kjempefint, men jeg syns fargen på hjemmesiden er misvisende. Der ser den mye mørkere ut enn den er i virkeligheten. På veggen så ser den nesten hvit ut, med et lite rosaskjær. Altså lys, lys rosa. ) Høres ut som farven på rommet til husets selvutnevnte prinsesse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.