Gå til innhold

Male senga rosa

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Høres ut som farven på rommet til husets selvutnevnte prinsesse :)

Ja, rosa må det være! :o)

Og skjørt (helst rosa, det også) Får hun ikke ha på skjørt, er helvete løs! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit nok:-)

Generelt, så liker jeg ikke knallrødt. Bringebærrødt er nydelig :) Rosa er den fargen i fargekartet, som har flest stygge varianter. Babyrosa er finest :)

Videre er knall-orange er en ukledelig farge for de fleste, synes jeg. Den kan til nød gå an sammen med brunt. Jaja, jeg er nok sær, men jeg overlever det :o)

Ellers, så er jeg veldig glad i farger, da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, rosa må det være! :o)

Og skjørt (helst rosa, det også) Får hun ikke ha på skjørt, er helvete løs! ;o)

Det høres nøyaktig ut som datteren min. Hun har brukt en langbukse de siste mnd, og alle holdt på å ramle av stolen da hun frivillig valgte det. Den var rosa da ;)

Om morgenen når jeg prøver å finne fram klær rister hun på hodet av de fleste forslagene mine.

Lillesøster får arve mange omtrent ubrukte bukser etter henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219840378' post='3943033]

Generelt, så liker jeg ikke knallrødt. Bringebærrødt er nydelig :) Rosa er den fargen i fargekartet, som har flest stygge varianter. Babyrosa er finest :)

Videre er knall-orange er en ukledelig farge for de fleste, synes jeg. Den kan til nød gå an sammen med brunt. Jaja, jeg er nok sær, men jeg overlever det :o)

Ellers, så er jeg veldig glad i farger, da ;p

Knallrødt er en av de fineste fargene, synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har malt rommet til snuppa i fargen "Drøm" :o) Det ble kjempefint, men jeg syns fargen på hjemmesiden er misvisende. Der ser den mye mørkere ut enn den er i virkeligheten. På veggen så ser den nesten hvit ut, med et lite rosaskjær. Altså lys, lys rosa. :o)

Det er ofte slik at fargene ikke stemmer helt med prøvemerket. Godt du ble fornøyd da, den så veldig fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallrødt er en av de fineste fargene, synes...

morsan, og julenissen... ;o)

Scooter'n min er dyprød metallic, så noen rødfarger er godtatt i Lotte-hjemmet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219847960' post='3943132]

morsan, og julenissen... ;o)

Scooter'n min er dyprød metallic, så noen rødfarger er godtatt i Lotte-hjemmet :o)

*S*

Jeg har egentlig ikke så mye i rødt altså. Kunne f eks ikke tenke meg å ha rød sofa f eks - må ha noe mer nøytralt.

Og selv om jeg har enkelte røde plagg (bl a en kåpe*S*), så tar det røde langt fra "overhånd"*S* Mine venner og kolleger vil neppe beskrive meg som "The lady in red";-)

Men jeg synes rødt og da især skikkelig julerødt, er en flott farge. Men også mange andre rødfarger, bare ikke burgunder. Bringebærrød er på grensa i så måte.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219835954' post='3942940]

Jeg synes det er alt annet enn pent sammen. Men det er jo fint med forskjellig smak! :o)

Ja, også var jo trådstarter klar på at det _var_ rosa og rødt senga skulle være! Men det var valøren på rosafargen hun ville ha tips om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har malt rommet til snuppa i fargen "Drøm" :o) Det ble kjempefint, men jeg syns fargen på hjemmesiden er misvisende. Der ser den mye mørkere ut enn den er i virkeligheten. På veggen så ser den nesten hvit ut, med et lite rosaskjær. Altså lys, lys rosa. :o)

Har sjekket den fargen nå - og den er mye mye lysere enn den rosafargen prinsessa vår skal ha!

Tror at JEG går på Byggmakker og plukker ut farge (evt sammen med prinsessa) - det ble ikke til at malingen ble kjøpt i dag likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219836144' post='3942947]

Ja, det var lurt, det med å male på papp! :)

Hmmm, har ikke noe fargekart her jeg sitter. Men rødfargen blir kanskje kulest som bringebærrødt?

Hva mener du egentlig med bringebærrødt? Har plukket kilo på kilo med bringebær, og de har jo litt ulik farge - veldig dyp rød, kanksje med en aning blått i?

Tror nok prinsessa vil ha en ganske sterk middels rosa farge og knallrøde hjerter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig med bringebærrødt? Har plukket kilo på kilo med bringebær, og de har jo litt ulik farge - veldig dyp rød, kanksje med en aning blått i?

Tror nok prinsessa vil ha en ganske sterk middels rosa farge og knallrøde hjerter :-)

Bringebærrødt; mørk rød/mørk-mørkrosa m/en aning blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...