Glimtipper Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Jeg må skrive en artikkel om originale stevnemøter, så nå trenger jeg litt hjelp her. Brainstorm med meg... Hvor kan man ta med noen på en kreativ og morsom date? (Dette er for et amerikansk dating side) 0 Siter
frk.s Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Tenke, tenke..Jeg har vært på: Tre retters middag på primus (skogstur) Kolsåstoppen med champagne. Motorsykkeltur Piknikk i slottsparken Piknikk på ullteppe forran peisen Fotballkamp og vannski 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Skrive artikkel om sånt - jeg får nesten litt sånn Carrie-vibber her! :-) 0 Siter
Gjest beverjenta Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Båttur hvor vi speidet etter bevere! Bare jeg og kjæresten... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 Skrive artikkel om sånt - jeg får nesten litt sånn Carrie-vibber her! :-) Hehe, nei... Er nok mye mindre glamorøst enn det og mye dårligere betalt 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 Tenke, tenke..Jeg har vært på: Tre retters middag på primus (skogstur) Kolsåstoppen med champagne. Motorsykkeltur Piknikk i slottsparken Piknikk på ullteppe forran peisen Fotballkamp og vannski Takk for ideene 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 Båttur hvor vi speidet etter bevere! Bare jeg og kjæresten... Takk for ideen 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Hehe, nei... Er nok mye mindre glamorøst enn det og mye dårligere betalt ...så da blir det ikke et par-tre nye hyllemetere med Manolo Blahniks med det første? ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 ...så da blir det ikke et par-tre nye hyllemetere med Manolo Blahniks med det første? ;-) Haha, nei. Jeg må nok fortsette å kjøpe to-tre par sko i året på Skoringen eller Økonomisko :/ 0 Siter
Elis31 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Husker Siv Stubsjøen og han Aune Sand, hadde stevnemøte langt oppe i en heisekran. Hun smeltet tydeligvis for de ble jo sammen, og så ble filmen Dis laget... Jaja hva man husker.... =) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Minigolf eller frisbeegolf hvis man har mulighet til det. Tur i klatrevegg/klatrehall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.