Gå til innhold

Monopol spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett endel reklame på et monopol spill. Tror det egner seg bra for barn og. Fra 4 år og oppover, hvis jeg husker riktig.. Jeg har sett reklamen på tv.

Vet noen hva jeg snakker om, og hvor kan jeg få kjøpt det?

Gjest mandolina
Skrevet

Hvis det er monopolspill, som det var i gamle dager, så egner det seg ikke for barn i 4-års alder, for spillerne skal kunne tall og pengers verdi.

Spillet går ut på å kjøpe og selge verdier, tomter og eiendommer. Slik jeg kjennter til monopol spillet.

Hilsen

Skrevet

Hvis det er monopolspill, som det var i gamle dager, så egner det seg ikke for barn i 4-års alder, for spillerne skal kunne tall og pengers verdi.

Spillet går ut på å kjøpe og selge verdier, tomter og eiendommer. Slik jeg kjennter til monopol spillet.

Hilsen

Jeg vet hvordan det gamle og vanlige monopol spillet er. Men dette her er et nytt monopol spill. Tror det skal egne seg for barn og. Sånn de viser det, bruker man en bil som kjører på brettet, når man trykker på det. Tror man trykker forann bilen, så flytter den seg framover. Etter terning kastet..

Vanskelig å forklare dette.. ;-)

Skrevet

Hilsen

Det har kommet en Monopol Jr eller hva det nå heter, beregnet for barn, det er sikkert det hun tenker på. :o)

Skrevet

Det har kommet en Monopol Jr eller hva det nå heter, beregnet for barn, det er sikkert det hun tenker på. :o)

Vet du hvor jeg kan få tak i det?

Skrevet

Tror en av mine fadderbarn har dette. Junior-Monopol såvidt jeg husker...

Regner med at du får det i en større lekebutikk eller bokhandel!

Skrevet

Jeg vet hvordan det gamle og vanlige monopol spillet er. Men dette her er et nytt monopol spill. Tror det skal egne seg for barn og. Sånn de viser det, bruker man en bil som kjører på brettet, når man trykker på det. Tror man trykker forann bilen, så flytter den seg framover. Etter terning kastet..

Det heter "Mitt første Monopol".

Skrevet

Det heter "Mitt første Monopol".

Jeg fant det.

Må bare finne ut hvor jeg kan få kjøpt det..

Skrevet

Vet du hvor jeg kan få tak i det?

De fleste bokhandler vil jeg tro. :o) Lekebutikker også sikkert.

Gjest mandolina
Skrevet

OK.

Jeg ser sjelden på TV, og har derfor ikke sett reklamen.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...