Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Så for meg henne blond - meget blond. Og liten og mager. Men ikke stygg.

Skrevet

Neida, ikke stygg, men styggere enn denne skuespillerinnen, for hun var jo ganske pen. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Neida, ikke stygg, men styggere enn denne skuespillerinnen, for hun var jo ganske pen. :-)

Så for meg Lisbeth som "styggpen", jeg. Med det mener jeg at utseendet var flott, men ganske spesielt.

Skrevet

Hun blir sikkert rufsa og sminket opp så hun passer til boka:-)

Skrevet

Neida, hun er da ikke blond! Hun har musebrunt pistrete kort hår. Men ellers har du rett, hun er liten og mager.

;-)

Skrevet

Neida, hun er da ikke blond! Hun har musebrunt pistrete kort hår. Men ellers har du rett, hun er liten og mager.

;-)

....Og dette skulle under Elextra sitt innlegg.....

Skrevet

;-)

Skrevet

Ja faktisk de liknet begge på slik jeg hadde forestilt meg dem. Det var litt kult.

Skrevet

forresten er det preimere 13 okt 2008 eller 2009?

Skrevet

Lang i fra - denne er for "ordentlig".

Jeg har sett for meg en litt goth-lignende jente, lita med kort-kort svart bustete hår, hardt sminket, mange piercinger og tatoveringer:-)

Skrevet

Jeg har sett henne for meg som lita og mager, men kjapp og spretten - mellomblondt pistrete hår, sterkt sminket, masse piercinger og med trange klær.

Synes også denne skuespilleren var for "pen"!

Gjest Skuffet ja..
Skrevet

Nei dette vr ikke Lisbeth Salander sånn vi tolket henne. Lisbeth er liten og anorektisk med pistrete hår, sterk sminke og piercinger. Står jo flere steder i bøkene at Lisbeth ikke er spesiell pen, men har særpreg. Det hadde ikke denne damen. Altfor klassisk pen og ordentlig. Hun ser også "for gammel" ut til å se ut som ser ut som en 25-åring som blir tatt for å være en sekstenåring...

Skrevet

Du aner ikke hva de gjør med kost&mask. De kan få det rette uttrykket med det fjeset der, ja. Håper de tar skikkelig i også! Gjør henne litt SÆR. (Bare hun er liten nok, forresten, det er jo litt av poenget..)

Jeg gleder meg... :) Håper jeg ikke blir skufffet over filmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...