Gå til innhold

Lekegrind

Gjest babydillah

Anbefalte innlegg

Gjest babydillah

Har kjøpt en lekegrind, en sammenleggbar med netting rundt. Den har en foret bunn, men jeg syns den virker så hard. Det er sikkert meningen at det bare skal være sånn, det er søte bamsemotiv i bunnen osv... men føler jeg må være ekstra forsiktig når jeg legger baby oppi så hun ikke dunker hodet sitt. Burde jeg hatt noe i bunnen? Har en liten treningsmatte, men den er for stor... kanskje et teppe er tingen? Trenger råd :) hadde jo vært greit å hatt bare bunnen da den er bare å vaske med en klut, teppe må jeg jo vaske i maskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg svare at det kommer jo litt an på hvor gammel babyen er tenker jeg.... Hvir den er liten og bare ligger og kikker og sånn, så går det jo godt an med et lite teppe i bunnen. Hvis babyen er større (6-8 mndr kanskje) så er det jo lurt med bare bunnen sånn at det ikke er så fort gjort å skli hvis de prøver å reise seg opp osv. Med en gang de prøver å bevege seg rundt i grinda vil et teppe bare krølle seg og være i veien, men hvis babyen din er så liten at den bare ligger i ro kan du jo gjerne bruke et lite teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takk for tips! :D

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219851898' post='3943169]

Jeg kjøpte 4cm tykk skumgummimadrass som jeg skjærte i passe form/størrelse, og kledde den med et laken.

Kanskje jeg burde skjære til den gymmatten jeg har da, den duger sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...