Gå til innhold

Facebook og "dating"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får innimellom mailer med navn og alder på en eller annen person som jeg kan date via Facebook. Nå er jeg godt gift og ikke interessert (det står også på Facebook at jeg er gift og kun ute etter vennskap). Er det reelle personer som tar kontakt med meg eller er det en sånn tilfeldig greie bare for å få meg til å gå inn på datingsiden. Tror det heter speeddating e.l?

Skrevet

Det har jeg aldri fått....

Kanskje du har akseptert en tjeneste eller noe? Jeg sier så og si nei til alt jeg ;-D

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har fått noe sånt på e-post fra den samme personen flere ganger. Jeg har aldri åpnet linken om speeddatingen. Jeg snakket med vedkommende, som mente at dette er noe fra Facebook, noe hun aldri har sendt ut. Jeg stusset litt i og med at jeg fikk det fra en dame ;)

Skrevet

Det har jeg aldri fått....

Kanskje du har akseptert en tjeneste eller noe? Jeg sier så og si nei til alt jeg ;-D

Hmm, jeg har ikke sagt ja til noe, tror jeg ;-)

Skrevet

Jeg har fått noe sånt på e-post fra den samme personen flere ganger. Jeg har aldri åpnet linken om speeddatingen. Jeg snakket med vedkommende, som mente at dette er noe fra Facebook, noe hun aldri har sendt ut. Jeg stusset litt i og med at jeg fikk det fra en dame ;)

Huff, ikke noe moro hvis f.eks. mitt navn kommer opp som speeddate til en annen :-/

Jeg sletter alltid, men ble bare litt nysgjerrig..

Gjest kontakttttttt
Skrevet

Er du med i noen grupper på facebook da?

Selv har jeg ikke fått slike mailer.

Men jeg har laget en innstilling som gjør at kun venner og venner av venner kan se min profil.

Se på innstillingene dine, der står det hva du godtar av kontaktform.

Skrevet

Er du med i noen grupper på facebook da?

Selv har jeg ikke fått slike mailer.

Men jeg har laget en innstilling som gjør at kun venner og venner av venner kan se min profil.

Se på innstillingene dine, der står det hva du godtar av kontaktform.

Jeg er ikke med i datinggrupper iallefall ;-)

Skal sjekke nærmere ang profilen min. Takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...