Gå til innhold

Bukser til tykke barn.

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg hjelp av dere kloke hoder igjen!

Jeg har et barn på 10 år. H*n er ganske drøy rundt livet, og det er nesten umulig å finne bukser som passer.

Hvis noen føler for å arrestere meg, må jeg si at barnet er adoptert aktivt hver dag, og har veldig sunne matvaner. Barnet er adoptert, og er nok arvelig belastet med både stor rumpe og god mage.

Nå er høsten her og shortsene må legges vekk snart. Det er krise! Kun en bukse som passer. Mannen min var nettopp på et kjøpesenter med barnet og begge to kom betutta hjem...

Please gi meg et tips på hvor store bukser er å få kjøpt så ungen min ikke behøver å gå i joggebukse hele tiden.

Hilsen bekymret mamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313164-bukser-til-tykke-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Min nevø er også drøy om livet og over rumpa, og de kjøper ofte på KappAhl. I tillegg har de funnet ut at både Wistex-merket "Gaupa" og Sparkjøps "Dovre" har fine tur/fritids-bukser som er romslige i modellene. Så hvis h*n er av den litt sporty typen, så er det også alternativer .

AneM1365380603

Men går ikke sånne betegnelser på typen modell da og vidde nedover i bena? Trodde livviddene var omtrent den samme. Men det er mulig jeg tar feil.

Det er rundt livet. Jeg må kjøpe slike slim-bukser til sønnen min for at de skal sitte på. I tillegg bruker han belte.

Gjest Elextra

Det er rundt livet. Jeg må kjøpe slike slim-bukser til sønnen min for at de skal sitte på. I tillegg bruker han belte.

Ok :)

Har også en gutt som er svært smal og hvis bukser gjerne blir for korte før de passer i livet. Kanskje smale modellen hadde vært et alternativ.

Annonse

AneM1365380603

Ok :)

Har også en gutt som er svært smal og hvis bukser gjerne blir for korte før de passer i livet. Kanskje smale modellen hadde vært et alternativ.

Min sønn sliter også så enormt på buksene sine, så jeg pleier å handle mange bukser hos Lindex når de har salg. Får ofte 3-4 dongeribukser til et par hundre kr :) Det står Slim size bak på den smale typen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...