Gå til innhold

dårlig samvittighet??

Anbefalte innlegg

Gjest samvittigheten selv..
Skrevet

Hei,

Var ute i Oslo i helga. Vi var en vennegjeng på 5 stk. Sto ved baren og der kom jeg i snakk med en gutt. Vi snakket sammen en god stund og han spanderte en drink på meg. Etter en stund spurte han om jeg ville sitt på fanget hans.. noe jeg gjorde.. litt for mye drikke. Mannen og barna var hjemme. Jeg gjorde ikke noe annet enn å snakke + sitte i fanget hans.. Bør jeg ha dårlig samvittighet ovenfor de her hjemme????

Skrevet

Nei, det trenger du ikke ha, det er ikke forbudt å sitte på noens fang. :o)

Men jeg tilstår at jeg ikke hadde likt det om min kjære hadde hatt en annen kvinne på fanget...

Skrevet

Men jeg tilstår at jeg ikke hadde likt det om min kjære hadde hatt en annen kvinne på fanget...

Nei - ikke i det hele tatt! Slapp av :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke du trenger. Å sitte på fanget til noen er en uskyldig glede man kan unne seg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Men jeg tilstår at jeg ikke hadde likt det om min kjære hadde hatt en annen kvinne på fanget...''

Hadde det virkelig plaget deg? Mannen min har ofte andre kvinner på fanget når vi er på fest (og jeg kan havne på andre menns fang), og det gjør meg ikke noe.

AneM1365380603
Skrevet

''Men jeg tilstår at jeg ikke hadde likt det om min kjære hadde hatt en annen kvinne på fanget...''

Hadde det virkelig plaget deg? Mannen min har ofte andre kvinner på fanget når vi er på fest (og jeg kan havne på andre menns fang), og det gjør meg ikke noe.

''Mannen min har ofte andre kvinner på fanget når vi er på fest (og jeg kan havne på andre menns fang), og det gjør meg ikke noe.''

Det er uvanlig i min omgangskrets. Jeg pleier heller ikke å sitte på mannen min sitt fang når vi er på fest. Det venter jeg med til vi er hjemme :)

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke likt det. Skal det sitte noen på hans fang så er det meg eller en av ungene/onkelungene, evt. hans søster kanskje. Ikke andre kvinner. Jeg hadde heller ikke satt meg på andre menns fang i hans påsyn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Mannen min har ofte andre kvinner på fanget når vi er på fest (og jeg kan havne på andre menns fang), og det gjør meg ikke noe.''

Det er uvanlig i min omgangskrets. Jeg pleier heller ikke å sitte på mannen min sitt fang når vi er på fest. Det venter jeg med til vi er hjemme :)

''Jeg pleier heller ikke å sitte på mannen min sitt fang når vi er på fest.''

Når jeg tenker meg om, så bruker jeg ikke å sitte på min egen manns fang, jeg heller :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg hadde ikke likt det. Skal det sitte noen på hans fang så er det meg eller en av ungene/onkelungene, evt. hans søster kanskje. Ikke andre kvinner. Jeg hadde heller ikke satt meg på andre menns fang i hans påsyn.

Men hvis du har den holdningen, hvorfor er det da i orden at trådstarter satt på et annet fang?

Skrevet

Men hvis du har den holdningen, hvorfor er det da i orden at trådstarter satt på et annet fang?

Hos trådstarter var jo ikke mannen tilstede, det blir noe annet enn om man gjør det midt i fleisen på partneren. Man gjør noe ikke noe galt i den forstand. Jeg burde nok presisert at jeg ikke hadde likt det om min kjære hadde en annen kvinne på fanget i mitt påsyn, hva han gjør når jeg ikke er der vet jeg jo ikke. :o)

Skrevet

''Jeg pleier heller ikke å sitte på mannen min sitt fang når vi er på fest.''

Når jeg tenker meg om, så bruker jeg ikke å sitte på min egen manns fang, jeg heller :)

He he, ikke jeg heller! :-)

Kan ikke tenke meg at jeg har sittet på _noens_ fang siden russetiden...;-)

Gjest du holdt deg innen for ramma:)
Skrevet

Forstår hva du mener, hadde selv fått dårlig samvittighet. Men det er i grunnen ikke noe galt i det

Skrevet

Enig.

Skrevet

hva var liksom vitsen med å sitte på fanget hans? Jeg hadde aldri gjort det når jeg har en kjæreste hjemme.

Men hver sin mening :P

Skrevet

Nei, det hadde hvertfall ikke jeg hatt...

Men kommer vel ann på hva slags grenser dere har da.

Skrevet

Dette synes jeg ikke er noe å ta på vei for. Ikke hadde jeg brydd meg om kona mi gjorde det. Det betyr da ikke noe som helst.

Dette hadde jeg ikke giddet å brukt tid på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...