Gå til innhold

"Nye" Avkroken

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• Persille1365381127

3

• ShitDiddelyDo

2

• punkyB

1

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Grunnet et vannvittig drama som overgikk dolavgangen i vesentlig grad og uspilte seg så jævlig at enkelte brukere fikk politiet på døra og trusler om torpedoer per telefon, ble vi nødt til å skifte forum.

Her er linken:

http://solsiden.egetforum.se/forum/index.php

(Dette er ikke reklame. Sannsynligvis blir jeg utestengt fra Solsiden fordi jeg legger ut linken her).

Skrevet

Grunnet et vannvittig drama som overgikk dolavgangen i vesentlig grad og uspilte seg så jævlig at enkelte brukere fikk politiet på døra og trusler om torpedoer per telefon, ble vi nødt til å skifte forum.

Her er linken:

(Dette er ikke reklame. Sannsynligvis blir jeg utestengt fra Solsiden fordi jeg legger ut linken her).

Herregud, var det såå vilt! *sjokka*

hidi, the scorpion
Skrevet

Her er linken:

Nå ble jeg nysgjerrig;)

Skrevet

Her er linken:

*lol*

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig;)

Må presentere deg hos oss!! :0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Må presentere deg hos oss!! :0)

Har problemer med å finne ut hvordan....! Og hvordan kan jeg svare på et innlegg uten å "sitere"?

Gjest Elextra
Skrevet

Her er linken:

*lol*

Kjenner ikke Avkroken noe særlig, men er det noen bombe - på nett eller i RL - at de som krangler i noen forhold også krangler når de skifter beite?

Skrevet

Har problemer med å finne ut hvordan....! Og hvordan kan jeg svare på et innlegg uten å "sitere"?

Du må gå inn på presentasjon, så skriver du bare hei el.

For å svare uten å sitere trykker du på "post replay", en liten rute oppi venstre hjørne. :0)

Persille1365381127
Skrevet

Herregud, var det såå vilt! *sjokka*

Hvor var du da det stormet?

Du skulle sett det :)

Skrevet

Hvor var du da det stormet?

Du skulle sett det :)

Usj...Gått glipp av alt dramaet jeg.. ;0)

Var nok før jeg kom på inn på noen av stedene--

*sukk*

hidi, the scorpion
Skrevet

For å svare uten å sitere trykker du på "post replay", en liten rute oppi venstre hjørne. :0)

Takk, vennen;))

Persille1365381127
Skrevet

Usj...Gått glipp av alt dramaet jeg.. ;0)

Var nok før jeg kom på inn på noen av stedene--

*sukk*

Nei, du var jo på Avkroken? Og det var de siste to dagene der det smalt skikkelig!

Regner ikke med det blir verdsatt å ta opp igjen diskusjonen her, men om du leser de første trådene på Solsiden, på åpent tror jeg, så får du et godt referat. De er på sånn 30 sider eller noe :)

Skrevet

Takk, vennen;))

Bare hyggelig! Så du fikk det til!

Har ønsket deg velkommen også, men har et annet nick der ;0)

Skrevet

Nei, du var jo på Avkroken? Og det var de siste to dagene der det smalt skikkelig!

Regner ikke med det blir verdsatt å ta opp igjen diskusjonen her, men om du leser de første trådene på Solsiden, på åpent tror jeg, så får du et godt referat. De er på sånn 30 sider eller noe :)

Å ja det dramaet ja! Herregud, det var jo helt kaos!

Jeg tenkte på det dramaet når de dro fra dol første gang! :0)

Persille1365381127
Skrevet

Å ja det dramaet ja! Herregud, det var jo helt kaos!

Jeg tenkte på det dramaet når de dro fra dol første gang! :0)

Nuh, nja - det var ikke SÅ drama.

DOL la om strukturen, og endel brukere ble sure fordi brukernes ønsker ikke ble hensyntatt i særlig stor grad. De med minst tålmodighet startet et nytt forum, og resten avventet litt.

Etterhvert fikk vi en valgmulighet der man kunne velge visningsart selv, ny eller gammel, og da var det som i gamle dager igjen.

Men da ble det vervet brukere i stor grad, og det ble ikke like godt mottatt av alle :)

Skrevet

Nuh, nja - det var ikke SÅ drama.

DOL la om strukturen, og endel brukere ble sure fordi brukernes ønsker ikke ble hensyntatt i særlig stor grad. De med minst tålmodighet startet et nytt forum, og resten avventet litt.

Etterhvert fikk vi en valgmulighet der man kunne velge visningsart selv, ny eller gammel, og da var det som i gamle dager igjen.

Men da ble det vervet brukere i stor grad, og det ble ikke like godt mottatt av alle :)

Sånn å forstå ja!

Egentlig er jeg glad det ble slik da, ;0)

hidi, the scorpion
Skrevet

''For å svare uten å sitere trykker du på "post replay", en liten rute oppi venstre hjørne. :0)''

Jeg finner ikke den lille ruten.....! Er det den som står foran "skrevet"? Trykka på den, men ingenting skjedde...;)

Skrevet

''For å svare uten å sitere trykker du på "post replay", en liten rute oppi venstre hjørne. :0)''

Jeg finner ikke den lille ruten.....! Er det den som står foran "skrevet"? Trykka på den, men ingenting skjedde...;)

Når du leser et innlegg, vil det oppi venstre hjørne være to små avlange bokser. I den ene står det " new topic", og i den andre står det " postreplay".

Er det ikke slik hos deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...