hidi, the scorpion Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Når du leser et innlegg, vil det oppi venstre hjørne være to små avlange bokser. I den ene står det " new topic", og i den andre står det " postreplay". Er det ikke slik hos deg? Nei, det står bare privat melding og profil...? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Nei, det står bare privat melding og profil...? I andre enden!! He,he, på begynnelsen av innlegget! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 I andre enden!! He,he, på begynnelsen av innlegget! Må være stokk dum jeg... For jeg finner ikke ut av det. Ser ikke noe på begynnelsen av innlegget? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Grunnet et vannvittig drama som overgikk dolavgangen i vesentlig grad og uspilte seg så jævlig at enkelte brukere fikk politiet på døra og trusler om torpedoer per telefon, ble vi nødt til å skifte forum. Her er linken: http://solsiden.egetforum.se/forum/index.php (Dette er ikke reklame. Sannsynligvis blir jeg utestengt fra Solsiden fordi jeg legger ut linken her). Si meg en ting "SierDuDet", er det der noe for meg? :-) Noen gamle dolere der som eg kjenner? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Må være stokk dum jeg... For jeg finner ikke ut av det. Ser ikke noe på begynnelsen av innlegget? Skal skrive til deg på meldinger heller. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Si meg en ting "SierDuDet", er det der noe for meg? :-) Noen gamle dolere der som eg kjenner? Kom-kom-kom Geir! :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Kom-kom-kom Geir! :0) Din oppfordring vil veie tungt :-), men det minner litt om ei slags sekt det der forumet og det er eg skeptisk til. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Skal skrive til deg på meldinger heller. OK;)) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Din oppfordring vil veie tungt :-), men det minner litt om ei slags sekt det der forumet og det er eg skeptisk til. Tull og tøys. Vi er som en stooor famile ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 OK;)) På den "andre siden" da! :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Tull og tøys. Vi er som en stooor famile ;0) Jada det var Don Corleone & Co. også! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 På den "andre siden" da! :0) Jeg blir ikke klokere jeg. Men det er ikke som her, at du kan svare rett under et ønsket innlegg? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Jeg blir ikke klokere jeg. Men det er ikke som her, at du kan svare rett under et ønsket innlegg? Nope, men du kan sitere det innlegget du vil svare på. Mange som prøver å hjepe meg å forklare det det på meldinger. Sjekk inn der :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Jada det var Don Corleone & Co. også! *LOL* Men det er så koslig, og vi trenger noen staute karer ;0) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Nope, men du kan sitere det innlegget du vil svare på. Mange som prøver å hjepe meg å forklare det det på meldinger. Sjekk inn der :0) Will do;)) Takk igjen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Din oppfordring vil veie tungt :-), men det minner litt om ei slags sekt det der forumet og det er eg skeptisk til. Jeg vil ikke si vi er en sekt. Svært mange av oss er medlemmer av Scientologi-kirken, og etter at syndige Mora joinet oss har vi opprettet et eget forum for satandyrkere, men det er ikke noe krav at du er fanatisk innen en eller annen religiøs retning. Mange vil likevel si det er en fordel at du har din tro. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg vil ikke si vi er en sekt. Svært mange av oss er medlemmer av Scientologi-kirken, og etter at syndige Mora joinet oss har vi opprettet et eget forum for satandyrkere, men det er ikke noe krav at du er fanatisk innen en eller annen religiøs retning. Mange vil likevel si det er en fordel at du har din tro. *LOL* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg vil ikke si vi er en sekt. Svært mange av oss er medlemmer av Scientologi-kirken, og etter at syndige Mora joinet oss har vi opprettet et eget forum for satandyrkere, men det er ikke noe krav at du er fanatisk innen en eller annen religiøs retning. Mange vil likevel si det er en fordel at du har din tro. Forresten, syndige og syndige..Jeg er da ikke såååå ille! ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Din oppfordring vil veie tungt :-), men det minner litt om ei slags sekt det der forumet og det er eg skeptisk til. *venter i spenning* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 *venter i spenning* Eg rir ikkje den dagen eg saler! :-) Yiha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.