Gå til innhold

Glansfult hår

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Hvordan, hva gjøre for å få til det?

Har sluttet å farge håret etter 10 år, så nå er fargen helt greit, lite ettervekst, men uten glans....Hva bruker dere for å få håret til å skinne? Har forøvrig bestilt et produkt fra en nettiside, men hva mde glansvask? hva anbefaller dere?

Skrevet

1. Ikke skrubb håret, eller bruk veldig varmt vann. Bruk lunkent vann og masser shampoen inn forsiktig.

2. . Bruk lite shampo og konsentrer deg om hodebunnen og hårrøttene. Gjenta dette én gang.

3. En god balsam hjelper hårsekkene, og gjør håret glattere. kam og børste glir lettere gjennom håret uten å lage krøll.

Bruk bare balsam på endene (alt utenfor hårstrikken, hvis du har langt nok hår til å lage hestehale).

4. Bruk rennende vann fra dusjhodet, og rens,.

5. La håndkleet trekke fuktighet ut av håret, men ikke bruk det til å gni håret med. Brett håndkleet rundt håret, men snurr det aldri opp som en turban. Vått hår er svakt.

Gjest silkyshine
Skrevet

Jeg bruker shampoo fra Sunsilk :)

Det finnes glansspray som skal fremheve glansen i håret.

Ellers vil jeg si at en glansvask eller hårfarge gir best glans :)

Unngå bleking, det sliter bare på håret.

Gjest opsiiiiii
Skrevet

1. Ikke skrubb håret, eller bruk veldig varmt vann. Bruk lunkent vann og masser shampoen inn forsiktig.

2. . Bruk lite shampo og konsentrer deg om hodebunnen og hårrøttene. Gjenta dette én gang.

3. En god balsam hjelper hårsekkene, og gjør håret glattere. kam og børste glir lettere gjennom håret uten å lage krøll.

Bruk bare balsam på endene (alt utenfor hårstrikken, hvis du har langt nok hår til å lage hestehale).

4. Bruk rennende vann fra dusjhodet, og rens,.

5. La håndkleet trekke fuktighet ut av håret, men ikke bruk det til å gni håret med. Brett håndkleet rundt håret, men snurr det aldri opp som en turban. Vått hår er svakt.

OPs jeg pleier å snurre håndkleet rundt hodet som en turban pga jeg ikke bruker hårtørker.... får slutte med det da :) Men jeg har glansfullt hår altså ;-)

Skrevet

Unngå å bruke hårføhner, det tørker ut håret. Samme med bleiking/striper.

Lips1365380508
Skrevet

Unngå å bruke hårføhner, det tørker ut håret. Samme med bleiking/striper.

usj....det kan jeg ikke unngå. jeg er nødt til å bruke hårføner....ellers klarer jeg aldri å frisere det slik jeg ønsker...

Skrevet

Hvis jeg vil ha blankt, skinnende hår skyller jeg det med kaldt vann etter vask. Det virker på mitt hår i alle fall, men jeg er en frysepinn, så det er sjelden jeg gidder. Her i huset bryr man seg mer om comfort enn beauty;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...