Lips1365380508 Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Hvordan, hva gjøre for å få til det? Har sluttet å farge håret etter 10 år, så nå er fargen helt greit, lite ettervekst, men uten glans....Hva bruker dere for å få håret til å skinne? Har forøvrig bestilt et produkt fra en nettiside, men hva mde glansvask? hva anbefaller dere? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 1. Ikke skrubb håret, eller bruk veldig varmt vann. Bruk lunkent vann og masser shampoen inn forsiktig. 2. . Bruk lite shampo og konsentrer deg om hodebunnen og hårrøttene. Gjenta dette én gang. 3. En god balsam hjelper hårsekkene, og gjør håret glattere. kam og børste glir lettere gjennom håret uten å lage krøll. Bruk bare balsam på endene (alt utenfor hårstrikken, hvis du har langt nok hår til å lage hestehale). 4. Bruk rennende vann fra dusjhodet, og rens,. 5. La håndkleet trekke fuktighet ut av håret, men ikke bruk det til å gni håret med. Brett håndkleet rundt håret, men snurr det aldri opp som en turban. Vått hår er svakt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 http://www.blivakker.no/Default.aspx?mfid=48&mgid=97&mfpgid=97 0 Siter
Gjest silkyshine Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg bruker shampoo fra Sunsilk Det finnes glansspray som skal fremheve glansen i håret. Ellers vil jeg si at en glansvask eller hårfarge gir best glans Unngå bleking, det sliter bare på håret. 0 Siter
Gjest opsiiiiii Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 1. Ikke skrubb håret, eller bruk veldig varmt vann. Bruk lunkent vann og masser shampoen inn forsiktig. 2. . Bruk lite shampo og konsentrer deg om hodebunnen og hårrøttene. Gjenta dette én gang. 3. En god balsam hjelper hårsekkene, og gjør håret glattere. kam og børste glir lettere gjennom håret uten å lage krøll. Bruk bare balsam på endene (alt utenfor hårstrikken, hvis du har langt nok hår til å lage hestehale). 4. Bruk rennende vann fra dusjhodet, og rens,. 5. La håndkleet trekke fuktighet ut av håret, men ikke bruk det til å gni håret med. Brett håndkleet rundt håret, men snurr det aldri opp som en turban. Vått hår er svakt. OPs jeg pleier å snurre håndkleet rundt hodet som en turban pga jeg ikke bruker hårtørker.... får slutte med det da Men jeg har glansfullt hår altså ;-) 0 Siter
Gjest sibdi Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Unngå å bruke hårføhner, det tørker ut håret. Samme med bleiking/striper. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Skrevet 29. august 2008 Unngå å bruke hårføhner, det tørker ut håret. Samme med bleiking/striper. usj....det kan jeg ikke unngå. jeg er nødt til å bruke hårføner....ellers klarer jeg aldri å frisere det slik jeg ønsker... 0 Siter
tonie Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Hvis jeg vil ha blankt, skinnende hår skyller jeg det med kaldt vann etter vask. Det virker på mitt hår i alle fall, men jeg er en frysepinn, så det er sjelden jeg gidder. Her i huset bryr man seg mer om comfort enn beauty;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.