Gå til innhold

ebay

Anbefalte innlegg

Gjest Meeredith
Skrevet

Hva er det egentlig? Er det som Netthandelen, originale varer, eller hur?

Skrevet

Det er alt mulig der, både nye og brukte varer. Noen selger private ting (som på finn.no og QXL), noen er mellommenn for grossister, og noen har vanlige butikker/nettbutikker i tillegg til butikken sin på eBay.

Skrevet

Det er alt mulig der, både nye og brukte varer. Noen selger private ting (som på finn.no og QXL), noen er mellommenn for grossister, og noen har vanlige butikker/nettbutikker i tillegg til butikken sin på eBay.

Hei birdie! Har du gjort noen kupp på eBay i det siste? :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219911458' post='3943691]

Hei birdie! Har du gjort noen kupp på eBay i det siste? :o)

Absolutt! :) Har fått dokkedilla og handler Pullip-dokker og Re-Ment miniatyrer så det suser. Og fremdeles er vi hekta på Dunny vinylleker, hele gjengen. Lønn til helga..! ;)

Skrevet

Absolutt! :) Har fått dokkedilla og handler Pullip-dokker og Re-Ment miniatyrer så det suser. Og fremdeles er vi hekta på Dunny vinylleker, hele gjengen. Lønn til helga..! ;)

*hihi* Du kan sikkert åpne et dukkemuseum i dukkestua! *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219912599' post='3943716]

*hihi* Du kan sikkert åpne et dukkemuseum i dukkestua! *s*

Ser sånn ut for tida, ja... Kommer en fin reol i hus snart, da, så jeg får stablet og satt dem opp litt finere, og kanskje helst i et annet rom, etterhvert. :P

Gjest handler mye der
Skrevet

Jeg har gjort kupp på en brudekjole fra en brudebutikk i USA der.

Skrevet

Ser sånn ut for tida, ja... Kommer en fin reol i hus snart, da, så jeg får stablet og satt dem opp litt finere, og kanskje helst i et annet rom, etterhvert. :P

Jeg har et spørsmål til deg på Meldinger fra 20.08., gidder du se?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...