Zelda77 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gutten min på 4 sitter på do, når jeg kommer ut på badet for å tørke han spør jeg om han er ferdig. Han svarer da veldig allvorlig: "Nei, men jeg må spare litt til neste år." Det var det som skulle til for å få en mor i dårlig humør til å til å flire. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Herlig! Ha en flott dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ja disse barna! :-) Frøken her i går var på gråten fordi jeg sa hun skulle på musikkbarnehagen-i efta (ettermiddag). -Nei, i dag, sier hun med tårer i øynene. -Joda, sier jeg i efta er i dag etter middagen. Hun svarer med -Nei i dag! Da gjentar jeg ikke at det er i efta, men sier bare ja i dag etter middagen. Det er ikke greit å få med seg alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 He, he - herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.