Gjest Meeredith Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Jeg stirrer endel på pc'n i løpet av en dag, og jeg har ofte røde øyne som klør. Det er rødt på det hvite. Kan det komme av pc? Øyedråper hjelper ikke. De periodene jeg er borte fra pc'n er det ikke rødt eller noe kløe. 0 Siter
citoyen Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Kan det være du blunker for lite mens du sitter foran skjermen? Eller at du egentlig burde hatt briller (eller nye briller, en annen styrke) og overanstrenger øynene? Jeg ville tatt en sjekk hos optiker og passet på ta pause fra skjermen med jevne mellomrom. Se bort fra skjermen en gang per kvarter. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Hva slags øyedråper er det? Har du prøvd vanlig saltvann? Jeg mener å ha lest at lufta rundt PCer er ganske tørr, om du drypper med saltvann gjennom hele dagen så burde det kanskje hjelpe..? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Noen sier det kan være magnetfeltet skjermen skaper. Jeg fikk rød, varm og kløende hud etter noen minutter foran skjermen. Byttet til flatskjerm, det hjalp. 0 Siter
Gjest Meeredith Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Hva slags øyedråper er det? Har du prøvd vanlig saltvann? Jeg mener å ha lest at lufta rundt PCer er ganske tørr, om du drypper med saltvann gjennom hele dagen så burde det kanskje hjelpe..? Kloramfenikol hjalp ikke, men har ikke prøvd saltvann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.