naktros Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvem er de mest skånsomme? Skal 2 uker til syden, så de kommer til å bli mye brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Både jenta mi og jeg har atopisk eksem, og tåler ikke parfyme eller såpe. Jeg bruker Nøytral sine våtservietter, og verken stompen hennes eller hendene mine reagerer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De som ikke er våte, men bare papir som du fukter med vann der du er er kjempefine. En pakke av dem og en flaske vann i stellebagen så er du reddet i alle situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kjøp tørre papirvaskekluter. Fukt dem med rent vann. Legg dem i en plastpose. Ha med tørre kluter og fukt dem med vann fra flaske. De beste våtserviettene er bare litt mindre ille... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Våtservietter til ansikt?? Kjære deg, det må du ikke finne på. Det mener jeg faktisk å ha lest på produsentene sine nettsider også, at de ikke er ment for å brukes til hender og ansikt. Sier som de andre her. Vann og tykke papirservietter, av typen du finner i hylla der de har bleier:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har kostet på meg Asan intimservietter på ferie. Men bruker aldri våtservietter i ansiktet. En vannflaske har man jo stort sett alltid med seg når man har barn, og jeg pleier å nappe med meg en haug servietter hver gang vi er på kafé el.l og legge i veska. Da har jeg alltid papir og vann tilgjengelig for en liten ansiktsvask. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Våtservietter er unødvendig og heller ikke bra. http://www.miljovernforbundet.no/render.asp?articleno=231 http://www.aftenposten.no/helse/article255367.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naktros Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har kostet på meg Asan intimservietter på ferie. Men bruker aldri våtservietter i ansiktet. En vannflaske har man jo stort sett alltid med seg når man har barn, og jeg pleier å nappe med meg en haug servietter hver gang vi er på kafé el.l og legge i veska. Da har jeg alltid papir og vann tilgjengelig for en liten ansiktsvask. Veldig lurt, det skal jeg huske:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vi bruker euroshopper engangs vaskekluter (Rimi), evt libero sine om vi ikke er i nærheten av Rimi når vi trenger. Og vann på flaske, eller finner en vask. Våtservietter på ferietur da Lillevill var 7-8 mnd førte til åpne, blødende sår. Aldri igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kjøp noe som heter Mesoft på apoteket - det er kjempemyke gaskluter som du kan fukte og bruke til å vaske både ansikt og rumpe med - uten kjemikalier. Koster ca 25.- for 100 stk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.