Gå til innhold

Bama's fruktbokser

Gjest fruktmora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bendit boksene finnes i 4 farger: rosa, orange, blå og grønn. Du finner de i dagligvarebutikker hvor BAMA leverer varer. Er det tomt i din butikk så kommer det flere bokser om noen uker.

Sakset fra bendit/bamas hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Alle Rema-butikkene her i byen er utsolgt, men de skulle få inn bokser igjen i uke 37.

Har noen erfaring med å ha banan i disse boksene?

Vi har banan oppi, men da sammen med annen oppskåret frukt, som melon av div arter, kiwi, ananas. Men ikke KUN banan.

Men du får jo også kjøpt slike bokser til å ha banan oppi. Formet som en banan. Men er vel for at den ikke skal bli stygg ved transport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brilleslangen

Hva er det? Er det bare en boks kan den noe andre bokser ikke kan?

Det er en rund matboks beregnet på frukt. -har lufttett lokk, ergo holder frukten seg fin lengre. Gaffel til å spise fruktbiter med sitter montert i lokket. Kan vaskes i oppvaskmaskin.

Hovedpoenget med boksen er vel at frukten holder seg fin i mange timer ett.er at den er oppskåret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtte på min datter og venninnen hun var på besøk hos i går. Jeg møtte dem på spar. Jeg gav dem penger, 40kr de kunne kjøpe seg noe for. Jeg ble fornøyd kan man si, de kjøpte seg hver sin fruktboks og ikke en haug med snop! :) Dette var altså en spar-butikk. *rosa* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en rund matboks beregnet på frukt. -har lufttett lokk, ergo holder frukten seg fin lengre. Gaffel til å spise fruktbiter med sitter montert i lokket. Kan vaskes i oppvaskmaskin.

Hovedpoenget med boksen er vel at frukten holder seg fin i mange timer ett.er at den er oppskåret

Aha, det med at medfølger en gaffel og at frukten holder seg lengre er jo lurt! Jeg trodde det bare var en vanlig ( men dyr) boks jeg- nok engang opplyst av DOL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jamvold

Men vi opplever at oppskåret eple blir brunt uansett etter et par timer. Derfor bruker vi fortsatt plastposene til frukt til eplene. Ellers så er det jo genialt at det er blitt så populært med disse boksene og at ungene har lyst til å ha med seg frukt på skole og barnehage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "dumme mamma"

Fant de på Kiwi jeg. :) Super boks. Kan legge frukten oppi på kvelden uten at de blir brune/stygge til dagen etterpå. Det gjelder også banan. Poden blir alltid superglad når han ser boksen i sekken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...