Gå til innhold

DOL og forkortelser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På gynekologiforum har jeg ofte sett forkortelsen NOF. Hva betyr det?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

7

• morsan

5

• Jølsen

5

• Luska

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''VL og WB??''

"Virtual life" (i motsetning til RL) og "welcome back"

:-)

Ahhhh! :-)

(Bortsett fra at jeg ikke skjønte den med "i motsetning til" det virkelige livet...;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ahhhh! :-)

(Bortsett fra at jeg ikke skjønte den med "i motsetning til" det virkelige livet...;-)

''(Bortsett fra at jeg ikke skjønte den med "i motsetning til" det virkelige livet...;-)''

Hehe, en nøtt den der ;)

Skrevet

Ja det har du rett i, selv på åpent blir det jo "off topic" når en svarer om noe annet helt annet enn det trådstarter skriver om.

Det er da vel faen ingen her inne som skriver utenfor tema!

Skrevet

NHD - Nils Håvard Dahl, psykolog eller hva han er, ser han ofte blir tiltalt her inne :)

TKI burde han heller vært forkortet til.

Tilbakestående kremidiot. NHD altså.

Skrevet

FU, som betyr fuck you, etter hva jeg har skjønt.

...eventuelt "forumundersøkelse"...;-)

Skrevet

...eventuelt "forumundersøkelse"...;-)

Det er liksom neste etter GU. GU med stort publikum. Ikke for de sjenerte.

Skrevet

Det er liksom neste etter GU. GU med stort publikum. Ikke for de sjenerte.

Ja! Omtrent som den dama i intimsåpereklamen som kjente igjen en av medisinerstudentene;-)

Skrevet

På gynekologiforum har jeg ofte sett forkortelsen NOF. Hva betyr det?

Når Opstipasjonen Forbauser. Altså en gynekologisk betegnelse som viser til de sjananser som kan oppstå når man plutselig, etter lang tid, bæsjer på seg på bussen.

Gjest What's wrong about him?
Skrevet

TKI burde han heller vært forkortet til.

Tilbakestående kremidiot. NHD altså.

Er det mange som har noe i mot NHD? Har ikke lest så mye på svarene han har gitt, men ofte sett folk som har henvendt seg til ham.

Skrevet

Jeg har aldri brukt dem før, muligens på grunn av at jeg ikke er så mange andre steder enn her og skriver. Så for meg er dette en dol-greie. Rotfl, eller noe sånt har jeg også sett her inne, noe jeg aldri hadde sett før jeg havnet her.

''Rotfl, eller noe sånt har jeg også sett her inne, noe jeg aldri hadde sett før jeg havnet her.''

Det er en ganske vanlig forkortelse overalt, mest brukt på "Tannhelse Forumet" og betyr Rotfylling (med eller uten bedøvelse), altså Rotflmb. eller Rotflub.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...