Gå til innhold

Verdens søteste baby

linko

Anbefalte innlegg

Storesøster (på snart 9 år) var lite interessert i magen min da jeg var gravid, og var helt tydelig på at hun skulle IKKE skifte bleier eller trille vogn når lillebror ble født.

Fra første sekund etter at hun så han, har hun imidlertid vært totalt betatt og forelsket i lillebroren, vi hører "åååhh, han er sååå søt", "han er så søt når han sover", "han er så søt når han ser på meg" og tilogmed en kommentar om at "han er så søt når han skriker" da hun fikk se et bilde av han når han hylte :-) I går var hun med og badet han og det kom noen nys, og jeg kunne ikke holde latteren tilbake lenger da det kom fra storesøste "åhh, han er så søt når han nyser..."

Vi føler oss med andre ord ganske sikker på at vi har verdens søteste baby ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt feil! Verdens søteste baby er nemlig ei jente, og bor her hos meg! Men hva mammaer mener teller kanskje ikke nei...

Godt hun er glad i ham da! Hørest ut som om hun kommer til å bli ei super storesøster:-) Lillebror er heldig han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Det er kjempekoselig når søsken blir helt fortapte i babyen. Rørende, men nyt det, for det går over når lillebror vokser til og blir ei terglus! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og verdens søteste baby bor nok her i gården. Selv om storesøster ikke har sagt så mye om at han er søt (hun er 3år da). Men hun syns det er utrolig artig når de flirer sammen eller ser på hverandre. Utrolig hvor fort søsken blir knytt sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...