Gjest babydillah Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva bør jeg ha på babyen om natta? Holder det med pyjamas, sokker og dyne? Eller bør jeg ha på babyen mer? Da hun var nyfødt på vinteren nå hadde jeg faktisk teppe rundt henne og dyne utenpå. Bør jeg bruke ullundertøy alt nå? Og om natta - ullbody og pyjamas utenpå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva i alle dager skal du ha på henne når det blir 10 minusgrader da??! Jeg har på jenta mi bomullspysj og en tynn nattpose nå, uten dyne. Og jeg tror hun er fornøyd:-) Legg et saueskinn i senga da vel, så luner det mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ullbody, pysj og dyne?! *Svett* Kjøp en ullpysj så er ungen varm og god uansett. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, det bør du absolutt ikke gjøre,eller bor du på Svaldbar kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har dere det kaldere inne på vinteren enn på sommeren? Om det er samme temperatur så bør jo ikke babyen ha på seg mer nå enn om sommeren. Jeg har forøvrig aldri brukt ull som nattøy. Kun bomullspysj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har dere det kaldere inne på vinteren enn på sommeren? Om det er samme temperatur så bør jo ikke babyen ha på seg mer nå enn om sommeren. Jeg har forøvrig aldri brukt ull som nattøy. Kun bomullspysj. Vi bruker ikke varmovn på soverommet, så temperaturen varierer litt, men vi har et termometer på rommet. Hvis det er 18 grader, hva bør babyen ha på seg da? Har hørt det er den beste tempen for baby å sove i. Nå på sommeren blir det forferdelig varmt på soverommet, opptil 27 grader. Da har hun ofte ligget uten dyna - av og til kun i bleie. Men nå som det blir kaldere lurer jeg på om det er nok med pyjamas og dyne eller hva. Har lammeskinn som hun ligger på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vi bruker ikke varmovn på soverommet, så temperaturen varierer litt, men vi har et termometer på rommet. Hvis det er 18 grader, hva bør babyen ha på seg da? Har hørt det er den beste tempen for baby å sove i. Nå på sommeren blir det forferdelig varmt på soverommet, opptil 27 grader. Da har hun ofte ligget uten dyna - av og til kun i bleie. Men nå som det blir kaldere lurer jeg på om det er nok med pyjamas og dyne eller hva. Har lammeskinn som hun ligger på. Det beste er jo å kjenne på babyen noen ganger innimellom. Dersom han/hun er varm, så har ho på seg nok. Vil nok tro at det ble rundt 18 grader der snuppa lå også. Ho har aldri hatt ull-pysj eller lammeskinn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det kommer jo an på hvor kaldt dere har det på soverommet der babyen sover. Mine har sovet i rom som er ca 18 grader, og har hatt på seg vanlig bomullspysj og sånn "sovepose" - nå husker jeg jo ikke hva de heter - og vanlig dyne over. Det har fungert veldig godt på mine 3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.