Gjest Valnøtt Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Men er det ikke snakk om Månetoppen da? Er dette to forskjellige kalendere altså? Åamei! Ja ja, da får det jaggu være opp til svigermor å henge med på luer og fasonger og farger, og jeg er veldig glad om jenta mi får ei lue å ha på det lille, vakre hodet sitt:-) Ei lita, fasongsydd bomullslue inni kan jo sikkert funke ja! Nei, i år er det blåfjell. Da er det bare røde luer. Når det er månetoppen kan man ha både røde og blå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Nei, i år er det blåfjell. Da er det bare røde luer. Når det er månetoppen kan man ha både røde og blå :-) Nå håper jeg inderlig du skrev feil, og at du mente bare blå luer!!!!! Hvis ikke graver jeg meg et hull der jeg gjemme meg hele desember...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nå håper jeg inderlig du skrev feil, og at du mente bare blå luer!!!!! Hvis ikke graver jeg meg et hull der jeg gjemme meg hele desember...! Upsann. Sliten nå... Jo i år er det bare blå luer ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Men er det ikke snakk om Månetoppen da? Er dette to forskjellige kalendere altså? Åamei! Ja ja, da får det jaggu være opp til svigermor å henge med på luer og fasonger og farger, og jeg er veldig glad om jenta mi får ei lue å ha på det lille, vakre hodet sitt:-) Ei lita, fasongsydd bomullslue inni kan jo sikkert funke ja! Amalies jul = rødnisser (langlue og kortlue) Jul i Blåfjell = blånisser (+ ei rødnissejente) Jul på Månetoppen = blånisser + rødnisser + en grånisse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Amalies jul = rødnisser (langlue og kortlue) Jul i Blåfjell = blånisser (+ ei rødnissejente) Jul på Månetoppen = blånisser + rødnisser + en grånisse Ahh, klarhet, endelig! Takk:-) Så det er tre forskjellige kalendere ja... Trodde det var èn jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ahh, klarhet, endelig! Takk:-) Så det er tre forskjellige kalendere ja... Trodde det var èn jeg! Ikke rart du er forvirret om du trodde det var bare en kalender! :-D Neida, 3 ulike er det og egentlig er det nok nissekalendere nå. Av de tre liker jeg best Amalies jul, dernest Jul i Blåfjell, minst liker jeg Jul på Månetoppen. Som en annen her så er den alt for politisk korrekt til at det fenger meg noe særlig, det er liksom ikke måte på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Ikke rart du er forvirret om du trodde det var bare en kalender! :-D Neida, 3 ulike er det og egentlig er det nok nissekalendere nå. Av de tre liker jeg best Amalies jul, dernest Jul i Blåfjell, minst liker jeg Jul på Månetoppen. Som en annen her så er den alt for politisk korrekt til at det fenger meg noe særlig, det er liksom ikke måte på. Ok, og i år er det da altså Jul i Blåfjell - en av de som er fine. Så bra:-) Veit ikke hvor mye en baby på 9 mnd ser på tv jeg, men hun er i hvert fall en skikkelig tvslave nå:-) Uansett så har jeg innsett at det er på tide at mamma begynner å følge med...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Upsann. Sliten nå... Jo i år er det bare blå luer ja :-) Takk og pris! Ok, kun blå luer, ellers rett på H&M! Og det er Jul i Blåfjell som går i år, hvilket er en av tre kalendere som henger sammen på noe vis... Jepp, tror jeg har det nå:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Takk og pris! Ok, kun blå luer, ellers rett på H&M! Og det er Jul i Blåfjell som går i år, hvilket er en av tre kalendere som henger sammen på noe vis... Jepp, tror jeg har det nå:-) Du burde følge med på den selv også - den er kjempefin. Jeg satt klistret første gangen den gikk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.