Gjest hovmoden Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg har plutselig fått så ømme bryster. Er ikke så gammel, er i tjueårene. Det er ikke noe som tilsier at brystene skal være ømme. Kan det skje av brystene plutselig blir ømmere, uten at det kan være svulst for eksempel? 0 Siter
spiky Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Rett før mensen så er det ihvertfall helt vanlig… 0 Siter
Gjest hovmoden Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Rett før mensen så er det ihvertfall helt vanlig… jeg har hatt det en lengre periode nå. bruker yasmin p-piller, men har ikke hatt ømme bryter før, og jeg har brukt pillene 15 måneder. 0 Siter
Gjest klok kone Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Eller at du er gravid? Kan være pga mensen/eggløsning... ikke tenk det skumleste først i alle fall. Men går det ikke over så oppsøk lege 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 jeg har hatt det en lengre periode nå. bruker yasmin p-piller, men har ikke hatt ømme bryter før, og jeg har brukt pillene 15 måneder. Du kan jo være gravid? 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg får alltid veldig ømme bryster et par dager i eggløsningstiden og dagene rett før mensen. De er ømmest om morgenen. Dette er noe jeg har begynt med det siste året. Har hatt mensen i 15 år og har ikke opplevd det før. Det er derfor mest sannsynlig at det er dette som skjer med deg også. Og siden du nevnte svulst, så er det faktisk ikke nødvendigvis et typisk symptom å få ømme bryster ved brystkreft. 0 Siter
mamajo Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Du kan jo være gravid? Man kan få ømme bryster av å bruke p-piller. Det står i alle fall som en bivirkning på mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.