Gå til innhold

Hva koster medlemsskap i Elixia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de skal sette opp prisen fra 1. september, men hva blir prisen da, og hva er prisen før det? Vanlig medlemsskap for meg, ikke noe mer eller mindre..

De oppgir nemlig ikke priser uten at du skriver deg inn med fullt navn, adresse, telefonnummer og setter deg ned til et møte med en representant.

(vanskelig ska re værra, synes jeg hører Ross fra Friends rope "I wanna quit the gym!!")

Hva koster et helt vanlig medlemsskap i SATS?

Skrevet

Elexia har forskjellige priser fra treningsenter til treningsenter....

Så jeg ville sent en mail eller tatt en telefon om jeg var deg.

Ha en flott dag

Skrevet

Elexia har forskjellige priser fra treningsenter til treningsenter....

Så jeg ville sent en mail eller tatt en telefon om jeg var deg.

Ha en flott dag

Høh, er det ulike priser på ulike sentere? Det var da rart. Men ærlig talt, kunne jeg ikke bare få en prisliste liksom.. nei, her måtte det avtales møte. *sukk* er det mulig å gjøre det vanskelig når jeg av egen fri vilje dukker opp og er interessert.. ;-)

Skrevet

Høh, er det ulike priser på ulike sentere? Det var da rart. Men ærlig talt, kunne jeg ikke bare få en prisliste liksom.. nei, her måtte det avtales møte. *sukk* er det mulig å gjøre det vanskelig når jeg av egen fri vilje dukker opp og er interessert.. ;-)

Ja, det er superrart, men sånn er det... Lykke til :-D

Skrevet

De opererer med ulike priser avhengig av hvem du møter, og hvor du jobber, hvilket forbund du hører til osv. Idiotisk at de ikke har èn fast pris.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219931839' post='3944141]

De opererer med ulike priser avhengig av hvem du møter, og hvor du jobber, hvilket forbund du hører til osv. Idiotisk at de ikke har èn fast pris.

Dette høres plutselig såpass komplisert ut at jeg får lyst til å boikotte hele Elixia.

*vrang* ;-)

Skrevet

Dette høres plutselig såpass komplisert ut at jeg får lyst til å boikotte hele Elixia.

*vrang* ;-)

Jepp. Jeg slutta sponsinga av 100-millionæren, jeg også. Dårlig policy.

Skrevet

Jeg meldte meg inn sist november, og fikk kranglet meg ned til 431 kr i mnd. Da har jeg liksom bedriftsmedlemskap. Først fant de ikke avtalen til firmaet jeg jobber i, og da sa jeg "nei takk". Da fant de den plutselig likevel :-P

MEN, det er avhengig av mye, jeg kunne fått det ørlite billigere om jeg valgte 2 års bindingstid istedenfor 1. Er sååå glad for at tiden snart er ute, jeg forsvinner på sekundet!! Avhenger også av om du skal ha mulighet for å sperre kortet når du er på ferie eller noe sånt.

Dessuten har jeg akkurat gått opp 30 kr ekstra for å få sjansen til å trene på et annet Elixia senter i nærheten, det er hakket mindre kjedelig. Men jeg stikker i november uansett.

Mener på at Elixia er et av de aller dyreste sentrene. Men jeg prøvde likevel, for å få variasjon, har trent på SATS og 3T i mange mange mange år, men havner nok der igjen...

Skrevet

Da jeg ringte for å forhøre meg om pris hos Elixia var det umulig å få oppgitt dette pr telefon. Jeg måtte møte opp til en samtale.

Jeg ringte rundt til flere senter, og alle ga meg prisene pr. telefon. Bare ikke Elixia!! Grrrr....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...