Gjest prust Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 *S* Fort gjort å ikke skjønne alvoret i første omgang når man bare hører en "kortversjon". Jeg husker at det kvelden før hadde vært Stortings-valg, og nyhetssendingene og reportasjene denne dagen hadde vært preget av dette. Akkurat da flyene kræsjet var jeg på vei hjem med buss, og fikk ikke med meg dette. Men så skulle jeg svippe innom butikken etter litt mat, og i bilen skrudde jeg på radioen. Akkurat da var kl 16, og det kom nyheter. Nyhetsoppleseren sa "Denne nyhetssendingen kommer i sin helhet til å omhandle..." Før han rakk å si flyulykke eller terrorangrep eller hvordan han nå ordla seg, rakk jeg såvidt å tenke: "Å, nei! Ikke ENDA mer om valget!!" ;-) Kan ikke huske at det var valg da...!!! I all verden - det året må jeg ha forhåndsstemt, kan ikke tenke meg at jeg var oppegående etter barnedåpen til å stemme.....???!!!!! Men du har sikkert rett :-) At du tenkte "valg" da du hørte radioen, var vel egentlig helt naturlig.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.