Gå til innhold

Laksegrill smaker dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså sånn Mills laksepølse. Lukter som et råttent hvalkadaver og smaker dritt.

Skrevet

Har ennå til gode å høre noen som har noe som helst positivt å si om den så den ligger jeg laaaangt unna.

Skrevet

Har ennå til gode å høre noen som har noe som helst positivt å si om den så den ligger jeg laaaangt unna.

Ja, du kan like godt spise spy eller kumøkk. Det smaker antakelig bedre. Og det minner meg om min yndlingsvits: Har du hørt om hun som var så dårlig til å lage mat at maten smakte bedre på vei ut enn inn?

Skrevet

Huffda. Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe dem. Så mye betaler jeg bare ikke for pølser! Mener jeg så at en liten eske med noen få pølser kostet nærmere 70 kroner? Jeg hadde ikke betalt så mye for pølser som inneholdt trøfler engang.

Skrevet

Ja, du kan like godt spise spy eller kumøkk. Det smaker antakelig bedre. Og det minner meg om min yndlingsvits: Har du hørt om hun som var så dårlig til å lage mat at maten smakte bedre på vei ut enn inn?

''Har du hørt om hun som var så dårlig til å lage mat at maten smakte bedre på vei ut enn inn?''

*Hyler av latter*

Skrevet

Huffda. Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe dem. Så mye betaler jeg bare ikke for pølser! Mener jeg så at en liten eske med noen få pølser kostet nærmere 70 kroner? Jeg hadde ikke betalt så mye for pølser som inneholdt trøfler engang.

Jeg la faktisk ikke merke til prisen, men jeg skulle ha hatt flere milioner for å fortære dem.

Skrevet

Jeg håper du grillet den?! Grillpølser skal ikke trekke i kasserolle... men det vet vel enhver dust, jmf navnet på produktet. *s*

Skrevet

Jeg la faktisk ikke merke til prisen, men jeg skulle ha hatt flere milioner for å fortære dem.

Hehe. Såpass? Og de blir laget for å få ungene til å like fiskemat. De gjør det ikke lett for oss foreldre:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219942689' post='3944289]

Jeg håper du grillet den?! Grillpølser skal ikke trekke i kasserolle... men det vet vel enhver dust, jmf navnet på produktet. *s*

De skulle i stekepanna, men kom aldri så langt. De havnet i søpla ganske raskt etter at de ble avkledd plasten. Smakte på en liten bit, og det gjorde utslaget. Fytterakkern.

Skrevet

De skulle i stekepanna, men kom aldri så langt. De havnet i søpla ganske raskt etter at de ble avkledd plasten. Smakte på en liten bit, og det gjorde utslaget. Fytterakkern.

Når du hverken griller eller steker dem, men bare lukter på dem, er det kanskje ikke så rart du ikke likte dem da. Jeez.

Gjest klart det
Skrevet

Oppdrettslaks er dritt, og hvis det lages pølse av dritt er det fortsatt dritt.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe. Såpass? Og de blir laget for å få ungene til å like fiskemat. De gjør det ikke lett for oss foreldre:)

Synes de undervurderer barn hvis de tror at de må mose fisken og stappe den i en tarm for at barn skal spise den.

Skrevet

Når du hverken griller eller steker dem, men bare lukter på dem, er det kanskje ikke så rart du ikke likte dem da. Jeez.

De er jo ikke rå! Og jeg skrev jo at jeg smakte på en liten bit. Smaken blir neppe særlig bedre om det kommer en stekeskorpe utenpå dem. Andre pølser er jo kjempegode rett fra pakka.

bertabub1365381148
Skrevet

Ååååå gud hvor enig jeg er, de smaker helt for jævlig! Ei tygge og jeg holdt på å spy!

Gubben var helt enig. Til og med bikkja var enig, for vi skjærte opp alle de andre illeluktende pølsene å la i skåla hennes, hun lukta på de og gikk, hihi.

Nei, takke seg til gilde pølser (med alskens blanding i) hehe:P

Skrevet

Oi! Jammen bra jeg ikke har kjøpt dem, da!! Har vært skeptisk, ja....

Skrevet

Hallo? Laksepølser? Det kunne jo bare ikke blitt godt det..

Skrevet

De var ikke gode nei.

Var litt optimist jeg, for jeg er glad i både laksepålegg på tube og røket/gravet laks. Men de pølsene var en skuffelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...