Gå til innhold

Laksegrill smaker dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lag heller grove fiskekaker av laks. Med krydder og ting. Pølser blir jo aldri bra, enten det er kylling eller fisk - for et eksperiment! (Har ikke smakt dem, og selv med en liter ketchup og sennep som kamuflasje, tror jeg det blir helt feil)

Skrevet

Hmm... Jeg syns at de var helt greie, jeg, men jeg ser at jeg er i kraftig midretall her på DOL. De smakte en slags mystisk blanding av vanlig grillpølse og laks. Men jeg så at de ikke har solgt så bra som de hadde håpet, så jeg tipper de forsvinner fra markedet ganske snart!

Skrevet

skriver under her. smaker pølser med en bismak av fisk. IKKE god kombinasjon :/

Skrevet

Kødder du? Synes de er gode jeg.

''Kødder du? Synes de er gode jeg.''

Ja jøss. Som dyrefor er de nok helt OK.

Skrevet

De er jo ikke rå! Og jeg skrev jo at jeg smakte på en liten bit. Smaken blir neppe særlig bedre om det kommer en stekeskorpe utenpå dem. Andre pølser er jo kjempegode rett fra pakka.

Jo, det hjelper faktisk å steke dem.

Jeg spiser ikke kjøtt og syntes laksepølsene er helt ok å legge på engangsgrillen i parksesongen for å ha noe å grille. Men! De MÅ være varme. Lunkne eller kalde smaker det helt grusomt.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...