Gå til innhold

Klær til mora2! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219952863' post='3944449]

Nei, jeg satt å kikka på finn.no, og det gjorde jeg fordi jeg dolet og så nicket til morsan. Morsan er fruFinn, derfor la jeg turen dit for første gang på leeenge. Da dette kom opp, tenkte jeg på deg :) Jeg lever visst på nettet for tiden ;/

Nå har jeg fått sett skikkelig igjennom alt, var en stund siden sist jeg handlet derfra. Og jeg må innrømme de har fallt litt...

Hadde mer kult for en tid siden.

Men de fornyer vel de også :0)

Skrevet

Jeg er søt mot de søte jeg vet du! Nøff, grynt :-)

:0)

Det er jeg også ;0)

Skrevet

:0)

Det er jeg også ;0)

Du er søtere enn vaniljesaus på sommersøte jordbær, det er helt sikkert!

Hvordan går det med vofsen i dag?

Skrevet

Du er søtere enn vaniljesaus på sommersøte jordbær, det er helt sikkert!

Hvordan går det med vofsen i dag?

Hihi, nå er jeg like rød som et jordbære også! ;0)

Vovsen har det fint, har børstet av den en halv bærepose med hår... Kanskje jeg må lage garn, og strikke deg en hvit bamsedrakt ;0)

Skrevet

Hihi, nå er jeg like rød som et jordbære også! ;0)

Vovsen har det fint, har børstet av den en halv bærepose med hår... Kanskje jeg må lage garn, og strikke deg en hvit bamsedrakt ;0)

Jaaa! Da vil jeg ha en sånn, for da kan jeg kombinere den som en slags regnfrakk: http://image.linkinn.com/toppic/photo_0801/cat_dress.jpg

Også denne: http://www.pet-comfort-products.com/images/dog-headpiece-cat-pilgrim-costumes.jpg som jeg kan ha på meg når jeg er på fest!

Skrevet

*LOL*

Du blir knall lekker!

Husk å lage nok plass til halen!

Skrevet

Husk å lage nok plass til halen!

Glemmer ikke det vett du ;0)

Skrevet

Hehe du er kul du mora!!

Det var absolutt ikke sånne klær jeg kunne funnet på å gå i... for meg er det litt for harry (jeg kler meg litt mere søtt og romantisk.. bortsett fra på byen da).. men jeg er temmelig sikker på at du ser smashing ut i sånne klær! :-)

He, he, takker :0)

Men ikke alt det jeg ville gått i selv..

Men er nok ingen søt og romantisk stil over min klesstil, er rocke jente jeg vett du ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...