Lotte :o) Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=784232 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg var ikke, jeg _er_ ;-) (jeg er yngst i en søskenflokk på tre brødre og to søstre) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg ble kalt gulldulten *hysj* Ja jeg var nok gullungen, storesøster var den som gjorde alt det gale 0 Siter
Gjest med hånden på hjertet Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg vet jeg var til min bestemor (hun er død nå), var nok også til min tante (på farssiden, også hun er død). Jeg har selv to barn, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er like glad i de begge to !!!! Det er 5 års forskjell på de, derfor vises det utad forskjellig om du skjønner 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde min far rundt lillefingeren, så trenger ikke ta testen engang! ;=) 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde min far rundt lillefingeren, så trenger ikke ta testen engang! ;=) Det tviler jeg ikke på, når du smilte sukkersøtt i regndressen din! God natt, sov godt, drøm søtt! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Det tviler jeg ikke på, når du smilte sukkersøtt i regndressen din! God natt, sov godt, drøm søtt! :-) Hihi! Natta vennen :0) 0 Siter
Gjest Carete Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Det som står skrevet der passer nok veldig på oss. Vi vokste opp som to jenter og en gutt, gutten yngst, ca fire år mellom hvert barn. Min bror var helt klart gullungen. Har alltid vært det. Min søster, den eldste av oss, var sånn midt på treet barn, god kontakt med mor ol. Jeg, i midten var "ingenting". Og gjennom hele livet har jeg vært litt hakkekylling/sort får, selvom jeg er den eneste av oss ungene med jobb, bil, hus, snille barn, ordnet hverddag osv. Tror nok min mor er glad i meg på et vis, men hun bør nok helt klart ikke like meg. Noe er det i allefall. Tror det går litt på fedrene i vårt tilfelle også. Faren til gullungen broren min, var en snill grei mann, litt småturbulent men et godt forhold alt i alt. Faren til min søster som er midt på treet var akkurat det, et forhold sånn uten noen store nedturer eller oppturer. Min far var djevelen selv, veldig slem og stygg. Det har nok heller ikke hjulpet at både min bror og søster var svært billedlige pene barn i oppveksten, jeg var svært kjedelig og matt. (og attpåtil lignet jeg på min far mens de andre lignet på min mor) Men utseendemessig har jeg rast forbi mine søsken i voksen alder da i allefall sier min elskede mann 0 Siter
Gjest familiens sorte får Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Nei, jeg var nok ikke gullungen, det var min eldre søster. Se på M.... lød det til stadighet. Hun var flink og snill og grei. Hun motsa aldri mor og far, men til gjengjeld gjorde hun akkurat det hun ville bak ryggen. Jeg nektet, skrek og protesterte åpenlyst, men fikk jeg ikke lov, gjorde jeg det ikke bak ryggen. Allikevel var det jeg som var den umulige og vanskelige. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Far hadde min bror og mor hadde min lillesøster som gullunge. Tror alltid jeg har "visst" det. Jeg jobbet hardt for deres gunst, og fikk skyhøye karakterer på skolen, var pliktoppfyllende og gjorde ingenting galt. Mine søsken var mer bedagelig anlagt i den sammenheng, og fremelsket fritid like mye som skole. Har bare en forelder igjen, og nå føler jeg vel det er jeg som er gullungen. (eller er det fordi jeg er den som mest stiller opp?) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg vet jeg var til min bestemor (hun er død nå), var nok også til min tante (på farssiden, også hun er død). Jeg har selv to barn, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er like glad i de begge to !!!! Det er 5 års forskjell på de, derfor vises det utad forskjellig om du skjønner Har heller ikke gullunge blant egne barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.