Gå til innhold

Har du hatt sex her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 av 10. Hvordan tør folk å ha sex i kinosalen? Det hadde jeg aldri tatt sjansen på.

Skrevet

4 av 10. Hvordan tør folk å ha sex i kinosalen? Det hadde jeg aldri tatt sjansen på.

Det er ikke noe stress ;)

Men hvordan tør folk ha sex i baksetet i en taxi? Den synes jeg var "verst"

Skrevet

Oi, jeg kan visst krysse av på halvparten av alternativene.

Skrevet

Jeg har aldri flydd, og ikke har vi båt heller...

Om ikke danskebåten er med da ;0)

Skrevet

Jeg har aldri flydd, og ikke har vi båt heller...

Om ikke danskebåten er med da ;0)

''Jeg har aldri flydd, og ikke har vi båt heller... ''

Makan til surving da! Hyl, grin! :-)

Skrevet

''Jeg har aldri flydd, og ikke har vi båt heller... ''

Makan til surving da! Hyl, grin! :-)

*knise*

Men det er sant da ;0)

Skrevet

*knise*

Men det er sant da ;0)

Han spiller på en øse, en øse, en øse osv! Er bare å lage seg en det!

Skrevet

Han spiller på en øse, en øse, en øse osv! Er bare å lage seg en det!

He, he!

Skrevet

Dette synes jeg egentlig var en litt kjedelig og "gjentagende" liste. De fleste dreier seg jo om transportmidler og/eller sex i mer eller mindre offentlighet. Jeg synes generelt ikke noe om at man påtvinger andre sin egen seksualitet på den måten man gjør ved å ha seg på kino, i taxien, på toget osv.

Hvorfor tok de ikke like godt med en heis med det samme de var i farta? ;-)

For meg er ikke det å ha hatt sex på offentlige steder det ultimate bevis på hvor "gæern" eller firgjort man er - ei heller på hvor flott og spennende sex man har.

Men skog, strand, båt er fine tips, vel og merke hvis det ikke skjer i folkevrimmelen;-) Likeså basseng, eller oppå en trampoline for den del, forutsatt at det er av den private typen:-)

Jeg kunne forøvrig krysse av 3 av forslagene.

Skrevet

''Men hvordan tør folk ha sex i baksetet i en taxi? Den synes jeg var "verst"

''

Helt enig. I tillegg til at det er ganske respektløst overfor en stakkars jævel som faktisk er på jobb!

Skrevet

''Men hvordan tør folk ha sex i baksetet i en taxi? Den synes jeg var "verst"

''

Helt enig. I tillegg til at det er ganske respektløst overfor en stakkars jævel som faktisk er på jobb!

Nettopp, og ikke minst vil jeg si det er utrolig farlig. Dersom taximannen liker det som foregår er vel ikke konsentrasjonen hans på topp mens han kjører bil.

Skrevet

Mm, jeg stussa også litt på den, men jeg tenkte at det kanskje var snakk om limo-taxi med vindu mellom sjåfør og passasjerer. Har folk sex i _vanlige_ taxier? De må være snydens eller desperate.

Skrevet

Mm, jeg stussa også litt på den, men jeg tenkte at det kanskje var snakk om limo-taxi med vindu mellom sjåfør og passasjerer. Har folk sex i _vanlige_ taxier? De må være snydens eller desperate.

Eller veldig kåte... ;0)

Skrevet

Eller veldig kåte... ;0)

Ikke eller. Og. Og veldig kåte;)

Skrevet

Pøh.. ;0)

Aha! Sånn sett. Litt treig i dag, hehe. Men altså....*mumle*

Skrevet

Aha! Sånn sett. Litt treig i dag, hehe. Men altså....*mumle*

*LOL*

Skrevet

Nettopp, og ikke minst vil jeg si det er utrolig farlig. Dersom taximannen liker det som foregår er vel ikke konsentrasjonen hans på topp mens han kjører bil.

Taximannen kan også være muslim, har du tenkt på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...