morsan Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Taximannen kan også være muslim, har du tenkt på det? ...og så _kan_ det faktisk være en dame!;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 ...og så _kan_ det faktisk være en dame!;-) Taximannen kan vel ikkje være en dame, det må da bli Taxidamen! Rett skal være rett. 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Taximannen kan vel ikkje være en dame, det må da bli Taxidamen! Rett skal være rett. http://i22.photobucket.com/albums/b338/blckout420/Transvestite.jpg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 http://i22.photobucket.com/albums/b338/blckout420/Transvestite.jpg *LOL* Lekkert! 0 Siter
tonie Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Dette synes jeg egentlig var en litt kjedelig og "gjentagende" liste. De fleste dreier seg jo om transportmidler og/eller sex i mer eller mindre offentlighet. Jeg synes generelt ikke noe om at man påtvinger andre sin egen seksualitet på den måten man gjør ved å ha seg på kino, i taxien, på toget osv. Hvorfor tok de ikke like godt med en heis med det samme de var i farta? ;-) For meg er ikke det å ha hatt sex på offentlige steder det ultimate bevis på hvor "gæern" eller firgjort man er - ei heller på hvor flott og spennende sex man har. Men skog, strand, båt er fine tips, vel og merke hvis det ikke skjer i folkevrimmelen;-) Likeså basseng, eller oppå en trampoline for den del, forutsatt at det er av den private typen:-) Jeg kunne forøvrig krysse av 3 av forslagene. Bare tre? *himle* Jeg synes denne lista var ganske trist. Jeg kan lett ramse opp ti mye mer interessante steder jeg har gjort det. I all fall seks. Disse ti var jo helt klisjé. 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Bare tre? *himle* Jeg synes denne lista var ganske trist. Jeg kan lett ramse opp ti mye mer interessante steder jeg har gjort det. I all fall seks. Disse ti var jo helt klisjé. Vel, fem av dem på lista var enten offentlige kommunikasjonsmidler eller andre ikke-private steder, så med min harang i forrige mail sier det seg vel selv at jeg ikke har prøvd noen av dem! ;-) (Altså: Kino, Taxi, tog, fly, nattklubb ) Og når det gjelder basseng, så har jeg aldri hatt tilgang på et av den private typen...;-) Så av de fire gjenværende har jeg 75% treff - ikke verst, hva? *S* Forøvrog helt enig i at lista var treig. Jeg ser ikke kjempeforskjellen mlm f eks sex på nattklubb og sex i kinosal.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Seks (evt. syv) av ti her. Og jeg er ikke spesielt promiskuøs! *S* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Vel, fem av dem på lista var enten offentlige kommunikasjonsmidler eller andre ikke-private steder, så med min harang i forrige mail sier det seg vel selv at jeg ikke har prøvd noen av dem! ;-) (Altså: Kino, Taxi, tog, fly, nattklubb ) Og når det gjelder basseng, så har jeg aldri hatt tilgang på et av den private typen...;-) Så av de fire gjenværende har jeg 75% treff - ikke verst, hva? *S* Forøvrog helt enig i at lista var treig. Jeg ser ikke kjempeforskjellen mlm f eks sex på nattklubb og sex i kinosal.... Husker jeg en gang så noen som hadde seg i et hjørne opp mot veggen på dansegulvet på nattklubb. Det var mørkt, og dansegulvet var fullt, så det synes ikke veldig godt, men likevel! Snakk om harry! 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Husker jeg en gang så noen som hadde seg i et hjørne opp mot veggen på dansegulvet på nattklubb. Det var mørkt, og dansegulvet var fullt, så det synes ikke veldig godt, men likevel! Snakk om harry! Uff, ja! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. august 2008 Forfatter Skrevet 29. august 2008 Oi, jeg kan visst krysse av på halvparten av alternativene. Litt av ei villspik, du! ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Det er ikke noe stress Men hvordan tør folk ha sex i baksetet i en taxi? Den synes jeg var "verst" Kanskje i taxi i London, hvor det er vegg mellom sjåfør og passasjerer? Men det er gjerne et vindu, og ofte er det lydoverføring, så særlig privat blir det ikke 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Eller veldig kåte... ;0) Eller veldig barnslige;o) 0 Siter
Gjest Så som så Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Seks av elleve.... har ikke hatt det på kino, i taxi, på toget, på nattklubb eller på flyet. Kan se ut til at jeg ikke er særlig på å ha sex med tilskuere med andre ord Men jeg har hatt sex i heisen da, og ute i min egen hage bla (bor landlig til). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Eller veldig barnslige;o) Ja, man må sikkert være super barnslig for å ha sex i taxi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.