Gå til innhold

Har du hatt sex her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taximannen kan også være muslim, har du tenkt på det?

...og så _kan_ det faktisk være en dame!;-)

Skrevet

...og så _kan_ det faktisk være en dame!;-)

Taximannen kan vel ikkje være en dame, det må da bli Taxidamen! Rett skal være rett.

Skrevet

Dette synes jeg egentlig var en litt kjedelig og "gjentagende" liste. De fleste dreier seg jo om transportmidler og/eller sex i mer eller mindre offentlighet. Jeg synes generelt ikke noe om at man påtvinger andre sin egen seksualitet på den måten man gjør ved å ha seg på kino, i taxien, på toget osv.

Hvorfor tok de ikke like godt med en heis med det samme de var i farta? ;-)

For meg er ikke det å ha hatt sex på offentlige steder det ultimate bevis på hvor "gæern" eller firgjort man er - ei heller på hvor flott og spennende sex man har.

Men skog, strand, båt er fine tips, vel og merke hvis det ikke skjer i folkevrimmelen;-) Likeså basseng, eller oppå en trampoline for den del, forutsatt at det er av den private typen:-)

Jeg kunne forøvrig krysse av 3 av forslagene.

Bare tre? *himle*

Jeg synes denne lista var ganske trist. Jeg kan lett ramse opp ti mye mer interessante steder jeg har gjort det. I all fall seks. Disse ti var jo helt klisjé.

Skrevet

Bare tre? *himle*

Jeg synes denne lista var ganske trist. Jeg kan lett ramse opp ti mye mer interessante steder jeg har gjort det. I all fall seks. Disse ti var jo helt klisjé.

Vel, fem av dem på lista var enten offentlige kommunikasjonsmidler eller andre ikke-private steder, så med min harang i forrige mail sier det seg vel selv at jeg ikke har prøvd noen av dem! ;-)

(Altså: Kino, Taxi, tog, fly, nattklubb )

Og når det gjelder basseng, så har jeg aldri hatt tilgang på et av den private typen...;-)

Så av de fire gjenværende har jeg 75% treff - ikke verst, hva? *S*

Forøvrog helt enig i at lista var treig. Jeg ser ikke kjempeforskjellen mlm f eks sex på nattklubb og sex i kinosal....

Gjest Elextra
Skrevet

Seks (evt. syv) av ti her. Og jeg er ikke spesielt promiskuøs! *S*

Gjest Elextra
Skrevet

Vel, fem av dem på lista var enten offentlige kommunikasjonsmidler eller andre ikke-private steder, så med min harang i forrige mail sier det seg vel selv at jeg ikke har prøvd noen av dem! ;-)

(Altså: Kino, Taxi, tog, fly, nattklubb )

Og når det gjelder basseng, så har jeg aldri hatt tilgang på et av den private typen...;-)

Så av de fire gjenværende har jeg 75% treff - ikke verst, hva? *S*

Forøvrog helt enig i at lista var treig. Jeg ser ikke kjempeforskjellen mlm f eks sex på nattklubb og sex i kinosal....

Husker jeg en gang så noen som hadde seg i et hjørne opp mot veggen på dansegulvet på nattklubb. Det var mørkt, og dansegulvet var fullt, så det synes ikke veldig godt, men likevel! Snakk om harry!

Skrevet

Husker jeg en gang så noen som hadde seg i et hjørne opp mot veggen på dansegulvet på nattklubb. Det var mørkt, og dansegulvet var fullt, så det synes ikke veldig godt, men likevel! Snakk om harry!

Uff, ja!

Skrevet

Oi, jeg kan visst krysse av på halvparten av alternativene.

Litt av ei villspik, du! ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke noe stress ;)

Men hvordan tør folk ha sex i baksetet i en taxi? Den synes jeg var "verst"

Kanskje i taxi i London, hvor det er vegg mellom sjåfør og passasjerer?

Men det er gjerne et vindu, og ofte er det lydoverføring, så særlig privat blir det ikke :P

Gjest Så som så
Skrevet

Seks av elleve....

har ikke hatt det på kino, i taxi, på toget, på nattklubb eller på flyet.

Kan se ut til at jeg ikke er særlig på å ha sex med tilskuere med andre ord ;)

Men jeg har hatt sex i heisen da, og ute i min egen hage bla (bor landlig til). :D

Skrevet

Eller veldig barnslige;o)

Ja, man må sikkert være super barnslig for å ha sex i taxi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...