grot Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Noen som er flinkere til å søke enn meg og som kan hjelpe med med teksten til denne sangen? 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Hmmm, tough one! Den finner jeg ikke faktisk. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 ”SLÅ RING” Tekst og melodi: Jahn Teigen Sangen om livet, er sangen om oss og alt det vi skaper i lag. Sangen om alt det vi en gang har gjort, og det vi skal gjøre i dag. For langt har vi reist og langt skal vi dra, og veien mot målet er lang. Men hvis vi står sammen om det som skal bli vil framtida bli som vår sang. Hold ut, hold sammen slå ring om det vakre som fins. Slå ring om hverandre, slå ring om din bror, og alt det som spirer og gror. Sannheten lever i deg og i meg og alle som våger å se. Men den kan være en vanskelig venn vi må lære oss å leve med. Men hvis vi seiler på ukjente hav mot steder vi aldri var før, da har vi reist både lenge og langt. Men lengst har vi reist i oss sjøl. Hold ut, hold sammen slå ring om det vakre som fins. Slå ring om hverandre, slå ring om din bror, og alt det som spirer og gror. (synges 3 ganger) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.