Gå til innhold

Hotell i oslo

Gjest anbefal meg hotell vær så snill!

Anbefalte innlegg

Gjest anbefal meg hotell vær så snill!
Skrevet

Til dere som kjenner oslo godt så må jeg spørre om dere har et hotell å anbefale?

Vi er en familie med barn og ønsker oss et sted med badebasseng, (men det er jo få hotell med det) så det er ikke prioritert.

Det skal være en grei og trygg parkering for bilen. Trenger ikke være midt i byen nødvendigvis, men må være mellom oslo og opp til lillestrøm området. (på den kanten av byen)

Er det noe dere kan anbefale? Fryktelig vanskelig å lete på internett da alle hotell synes å være det "beste"

Skrevet

Hei!

Jeg ville valgt sas hotellet midt i byen.

Super sentralt, basseng (det har jeg ikke sett), flott utsikt, fantastiks bar i toppetasjen med utsikt (må ses uansett, om dere bor der eller ikke, gå opp å ta en kaffe i det minste), nær buss/bane/trikk, Gå avstand til masse fasaliteter, pene rom (noen år siden jeg har ligget der selv), godt kjøkken i restauranten, så man kan faktisk velge å spise der også,

Ja, sikkert mange andre som er flotte.

Her er en link:

http://www.radissonsas.com/servlet/ContentServer?pagename=RadissonSAS/integration/hotelInfo&hotelCode=oslza&language=no&backURI=/reservation/rateSearch.do&origin=Rates%20And%20Availability

Gjest Elextra
Skrevet

Hei!

Super sentralt, basseng (det har jeg ikke sett), flott utsikt, fantastiks bar i toppetasjen med utsikt (må ses uansett, om dere bor der eller ikke, gå opp å ta en kaffe i det minste), nær buss/bane/trikk, Gå avstand til masse fasaliteter, pene rom (noen år siden jeg har ligget der selv), godt kjøkken i restauranten, så man kan faktisk velge å spise der også,

Her er en link:

http://www.radissonsas.com/servlet/ContentServer?pagename=RadissonSAS/integration/hotelInfo&hotelCode=oslza&language=no&backURI=/reservation/rateSearch.do&origin=Rates%20And%20Availability

Flott hotell, men ligger utrolig usjarmerende til klemt mellom sentralbanestasjonen, shoppingsentra og diverse veldig trafikkerte gater og rundkjøringer.

Ville heller sjekket ut det gamle SAS-hotellet, om jeg ville bo midt i byen. Eller kanskje Grand, om ikke prisen betyr så mye - der er det også fint svømmebasseng :-).

Har ingen greie på hoteller på Lillestrømkanten.

Skrevet

Dette er en variant, ikke i Oslo. Men hvis det er gunstig prismessig (aner ikke hva det koster i sentrum), kan det jo være artig å bo i et fengsel:

http://www.kasjotten.no/

Skrevet

Flott hotell, men ligger utrolig usjarmerende til klemt mellom sentralbanestasjonen, shoppingsentra og diverse veldig trafikkerte gater og rundkjøringer.

Ville heller sjekket ut det gamle SAS-hotellet, om jeg ville bo midt i byen. Eller kanskje Grand, om ikke prisen betyr så mye - der er det også fint svømmebasseng :-).

Jeg mente gamle sas hotellet. Plaza er jo bare grusomt da :-D Og har ikke noen god beliggenhet i mine øyne heller.

Har jeg linket til feil hotell?

Skrevet

Tror du så feil på linken.

Vi mener samme hotell :-D

Gjest Elextra
Skrevet

Tror du så feil på linken.

Vi mener samme hotell :-D

Ok :-)

Gjest anbefal meg hotell
Skrevet

Hei!

Her er en link:

Takk for innspill. Nå er det bestillt rom på sas hotellet du foreslo. Og barna blir happy for badebasseng.

Skrevet

Takk for innspill. Nå er det bestillt rom på sas hotellet du foreslo. Og barna blir happy for badebasseng.

Så flott, håper dere vil trives :-D

Det ligger i alle fall supersentralt. Får håpe du ikke blir skuffet, i så fall står du fritt frem til å kjefte på meg i en tråd :-D

Ha en god tur:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...