Gjest lurer veldig på hva jeg skal gjøre! Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva gjør man! Når jeg i går kveld la meg, merket jeg trykk nedover i magen, og etterhvert ble det til en urinveisinfeksjon... Sovet lite i natt, men er mye bedre i dag! Bør jeg få antibiotika og bli helt frisk, eller la det gå over av seg selv??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Spis tyttebær, drikk tranebærjuice og appelsinjuice og ta masse c-vitaminer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer veldig på hva jeg skal gjøre! Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Spis tyttebær, drikk tranebærjuice og appelsinjuice og ta masse c-vitaminer. ok, takk skal du ha... Da må mor ut på shopping... Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Rådene fra GA - pluss det viktigste av alt - drikk så mye væske du klarer å få i deg. Da tømmer du blæren masse og ut forsvinner infeksjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer veldig på hva jeg skal gjøre! Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Rådene fra GA - pluss det viktigste av alt - drikk så mye væske du klarer å få i deg. Da tømmer du blæren masse og ut forsvinner infeksjonen. he he, ja det vet jeg.... jeg har vel sittet et visst sted mange ganger i løpet av natten!!! ;-) Men godt å bli minnet på ting for å få infeksjonen til å forsvinne!!! Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde gått til legen med en gang. Ingen vits i å slite med dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer veldig på hva jeg skal gjøre! Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde gått til legen med en gang. Ingen vits i å slite med dette. Hei og takk for svar. Vet at det en en veldig enkel løsning og grei løsning, så jeg skal kjenne på det utover dagen!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde gått til legen med en gang. Hadde det selv for et par mnd siden og det unner jeg ingen! Kom meg ikke til lege før i kveldinga og da hadde jeg så vondt at jeg satt og slo hodet i veggen når jeg satt på do og tisset blod.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ja jeg ville gått til legen med en gang! Noen ganger går det over av seg selv, men de gangene det ikke gjør det....grusomt! Dessuten kan man jo risikere at det tar litt tid før antibiotikaen kicker inn også. God bedring uansett:) Husk varme flasker over symfysen kan lindre litt, i tillegg til paracet. (eller lemcip m sitronsmak og vit.C hvis du som jeg hamstrer det hver gang du er utlandet) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pille2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vil bare komme med et lite varsel..urinveisinfeksjon som ikke blir behandlet kan fort gå over til å bli nyrebekkenbetennelse og DET gjør veldig vondt. Jeg har nå sluttet å få forvarselet (urinveisinfeksjon/blærekatarr), og det hopper rett i nyrene. Det fører til lengre og tyngre behandlinger med antibiotika...slitsomt. Prøver å huske på vitaminene hver dag istedet for å ta disse "bombene"..men jeg hadde nok gjort det hvis jeg hadde merket det midt på natta da... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.