Gå til innhold

lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

har møtt en j liker godt,alt stemmer så og si. men han bruker halskjede, og d syns j er femi på menn...tror dere j venner meg til det? kan jo ikke be han ta d av seg heller da...vi er begge i 40 årene.

Skrevet

Så at en mann bruker halskjede gjør at du kanskje ikke vil ha han?????? *rister oppgitt på hodet*

Svært mange menn bruker halskjede. Det er et valg de tar, og som de også må få lov til å t.

Skrevet

Mentalt er du ikke i 40-årene for å si det sånn.......

Skrevet

Da jeg leste dette så trodde jeg det var en 14, 15 eller 16 åring som hadde skrevet det. Først trodde jeg at det var ei jente du hadde truffet, så sto det gutt, så egentlig skjønner jeg ikke en dritt.

Skrevet

Nei, beklager, jeg tror ikke du kommer til å venne deg til det og det er like greit å dumpe ham med en gang. Sånn er det bare.

Jeg går ut fra at innlegget ditt var like lite seriøst som svaret mitt forøvrig.

Skrevet

Si til han at du synes det er umandig og be han om å ta det av da vel? Forøvrig er jeg helt enig i at halskjede ikke hører hjemme på en mann.

Skrevet

Kanskje han synes det er barnslig med noen som ikke klarer å stave også, man vet aldri! :-)

Skrevet

Det er lettere å venne seg til slike voldsomme ting når man er barn. Var det førtiårene du sa? Da er det nok kanskje for sent....

Skrevet

Hmmm -- er det sånn fett mafiakjede? Eller en tynn streit lenke?

Du kan jo finne ut hvorfor han har det .... og ev si hva du mener --- eller venne deg til det. Slike forutintatte meninger kan jo skifte. Selv om jeg heller ikke liker det, hadde jeg nok klart å venne meg til en tynn lenke. Hvis det var mafiakjede hadde jeg nok ikke sett to ganger på den mannen. Så det er ikke bare deg, jeg forstår deg. Hvis han ikke er femi ellers, så...

Gjest ta deg sammen
Skrevet

Jeg syns halskjeder på menn er veldig sexy, og det vet jeg mange andre som syns også.

Jeg vil nok anbefale deg å skifte syn (og følelser) rundt dette, framfor å dumpe ham. Å be ham å ta det av, syns jeg ville vært hårreisende.

Gjest Jeeeeeeeeeeeeeezes
Skrevet

Jeg tror du har lagt til en null for mye etter 4...

Gjest fiske-Marja
Skrevet

En bagatell, mye værre om det skulle lukte fisk av han, skal jeg si deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...