silo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja, det er nok sant- jeg føler vel egentlig at mye av det ønsker i fødselen er oppfylt på forhånd iogmed at jeg har plass på ABC hvor jeg vet jeg har tilgang på varmt bad, og slipper lystgass og epidural...jeg regner jo også med at jordmødrene er dyktige der, til å foreslå lindrene tiltak underveis, og at det er mer rom for tilstedeværelse der enn på andre fødeavdelinger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Feilpassert, skulle være svar til Aimabel:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja, men det må jo være et bra sted å føde. Der har vel jordmødrene bedre tid til hver fødende også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.