Anonym 82 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, min e født i slutten av mars 07, din i mars 08? Min e VELDIG aktiv og klatrer på ALT så hun forbrenner jo mye i løpet av dagen .. Hun spiser MYE så det er nok fordi hun e så aktiv at hun ikke e så stor.. Det samme tenker jeg om mi. Hun har sprellet hele dagen fra jeg kunne kjenne liv i magen:-) Født i begynnelsen av mars 08 ja! Hun blir tydeligvis lang nok, men kan jo umulig legge på seg mye med det aktivitetsnivået! Hun blei født 50 cm lang og 3160 gram tung, og har fortsatt å holde den samme fasongen:-) Folk spør meg hele tiden om jeg er sikker på at jeg har nok melk, for jenta er jo så tynn... Bare godt ment selvfølgelig, men LITT irriterende! Hun spiser godt hun også (har fullammet frem til denne uka), fullt måltid hver 2. time... Og er alltid blid og fornøyd:-) Ja de skal nok bare være sånn disse jentene våre... Litt på den slanke siden:-) Jeg regner med at hun skal bli supermodell jeg, med den fasongen;-) Uansett er de helt perfekte! Deilige deilige barna våre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har heller kjøpt en kjørepose. Da kan jeg putte babyen oppi posen med inneklær + lue. Posen kan også åpnes helt opp hvis det blir for varmt og det er hull til selene i bilstolen. :-) http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=196&category_id=83&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410 Her er jeg enig med Anonym 82, har du det så varmt i bilen når du er ute og kjører at du selv sitter med dunjakke og lue på? Jeg har ikke det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det samme tenker jeg om mi. Hun har sprellet hele dagen fra jeg kunne kjenne liv i magen:-) Født i begynnelsen av mars 08 ja! Hun blir tydeligvis lang nok, men kan jo umulig legge på seg mye med det aktivitetsnivået! Hun blei født 50 cm lang og 3160 gram tung, og har fortsatt å holde den samme fasongen:-) Folk spør meg hele tiden om jeg er sikker på at jeg har nok melk, for jenta er jo så tynn... Bare godt ment selvfølgelig, men LITT irriterende! Hun spiser godt hun også (har fullammet frem til denne uka), fullt måltid hver 2. time... Og er alltid blid og fornøyd:-) Ja de skal nok bare være sånn disse jentene våre... Litt på den slanke siden:-) Jeg regner med at hun skal bli supermodell jeg, med den fasongen;-) Uansett er de helt perfekte! Deilige deilige barna våre:-) ja, det er nok supermodell hun satser på helt perfekte er de selvsagt =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Husker poden hadde noen bodyer fra et bestemt merke (husker ikke hvilket) og når de var akkurat passe i kroppen var de 5-7 cm for lange i ermene. ) Jeg lurte på om de var beregnet på orangutangbabyer.... He he, der sa du det.. har den erfaringen med merket Mohini Baby fra Cubus. De er utrolig store i str også, i tillegg til de laange armene! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En fast bruker Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har heller kjøpt en kjørepose. Da kan jeg putte babyen oppi posen med inneklær + lue. Posen kan også åpnes helt opp hvis det blir for varmt og det er hull til selene i bilstolen. :-) http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=196&category_id=83&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410 Av alle unødvendige ting som er produsert til småbarn, så tror jeg dette tar kaka, ikke engang bleiebøtta overgår dette monstrumet av en sovepose. Jaja, hver med sitt....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kan du bruke denne i vogna også, eller har du brukt 800 kr på en pose som kun kan brukes til å koke babyen i i bilen??! Har dere ikke aircondition? Det der så nemlig INNMARI varmt ut! Pleier du å ha det så kaldt i bilen at du selv føler for å sitte i bobledress? Mener ikke å være teit nå altså, men det så faktisk ganske upraktisk ut, spør du meg... Gratulerer som kone forresten:-) Var dagen fin? Neida, kan bruke den i vogna også. Fikk den dessuten for halv pris. Vi har et stykke å gå til bilen og det tar ganske lang tid før bilen blir varm. Den posen ser nok varmere ut den er. Den er ganske tynn. Jeg har mange venner som er kjempefornøyde med akkurat den posen. Når bilen blir varm åpner vi den bare helt opp, slik at den bare blir et underlag. Med en baby som blir født i januar, tror jeg at vi får bruk for den. :-) Takk for gratulasjon. Dagen var helt super!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Neida, kan bruke den i vogna også. Fikk den dessuten for halv pris. Vi har et stykke å gå til bilen og det tar ganske lang tid før bilen blir varm. Den posen ser nok varmere ut den er. Den er ganske tynn. Jeg har mange venner som er kjempefornøyde med akkurat den posen. Når bilen blir varm åpner vi den bare helt opp, slik at den bare blir et underlag. Med en baby som blir født i januar, tror jeg at vi får bruk for den. :-) Takk for gratulasjon. Dagen var helt super!! Ja, må dere gå en bit til bilen, og gidder å stoppe for å åpne posen når bilen blir varm, så er den jo helt sikkert kjekk:-) Den så ut som om den var laget for overnattitng på nordpolen nemlig...! Selv om babyen blir født i januar er det jaggu ikke sikkert dere trenger så veeeeldig mye stæsj! Jenta mi blei som du veit født helt i begynnelsen av mars, og har aldri hatt annet enn hjemmestrikket ulltøy på seg i bilen. Med et teppe over... I vogna hadde hun saueskinn og dyne... Disse vintrene er så forskjellige, og nå hadde vi en skikkelig mild en! Men jeg tror nok babyer koser seg i posene sine altså:-) Så hvis den kan brukes i vogna også, så er det helt supert! Da trenger dere jo ikke annen vognpose før neste år... Veit du forresten om det blir gutt eller jente? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teoretikeren Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 92 skal jo være ca. 92 cm vel? Men de størrelsene der er ikke helt til å stole på alltid nei. Damestr. 38 er ikke alltid str. 38 heller for å si det sånn. Jeg tipper babystørrelsene varierer fordi enkelte produsenter tar hensyn til at det skal være plass til bleie, mens andre kun måler nøyaktig lengde, at denne bodyen skal passe til baby inntil 62 cm. Sånn er i alle fall min teori. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, må dere gå en bit til bilen, og gidder å stoppe for å åpne posen når bilen blir varm, så er den jo helt sikkert kjekk:-) Den så ut som om den var laget for overnattitng på nordpolen nemlig...! Selv om babyen blir født i januar er det jaggu ikke sikkert dere trenger så veeeeldig mye stæsj! Jenta mi blei som du veit født helt i begynnelsen av mars, og har aldri hatt annet enn hjemmestrikket ulltøy på seg i bilen. Med et teppe over... I vogna hadde hun saueskinn og dyne... Disse vintrene er så forskjellige, og nå hadde vi en skikkelig mild en! Men jeg tror nok babyer koser seg i posene sine altså:-) Så hvis den kan brukes i vogna også, så er det helt supert! Da trenger dere jo ikke annen vognpose før neste år... Veit du forresten om det blir gutt eller jente? Ja, den blir nok kanskje mest brukt i vogna. Nei, vi vet ikke hva det blir, så det blir en overraskelse. :-) Blir spennende!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, den blir nok kanskje mest brukt i vogna. Nei, vi vet ikke hva det blir, så det blir en overraskelse. :-) Blir spennende!! Oi, så gøy:-) Har dere valgt å ikke vite? Jeg "visste" at det var jente jeg skulle få, men det gikk en god stund etter at hun var ute før jeg husket på å spørre;-) Når babyen ligger der på magen din og sutter febrilsk på deg, så spiller det brått ikke så innmari stor rolle likevel...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Oi, så gøy:-) Har dere valgt å ikke vite? Jeg "visste" at det var jente jeg skulle få, men det gikk en god stund etter at hun var ute før jeg husket på å spørre;-) Når babyen ligger der på magen din og sutter febrilsk på deg, så spiller det brått ikke så innmari stor rolle likevel...! Ja, vi valgte å ikke vite. Jeg har ikke noen klar følelse selv ennå heller, så det blir en stor overraskelse. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.