Gjest Hanne-Mette Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Min datter på 12 år har ca 4 ganger i løpet av 1,5 år hatt "anfall" av hodepine, svimmelhet og problemer med å lese. Ser, men føler at synet er forstyrret, og særlig ord blir bare rør. Har også opplevd prikking, og å miste følelsen i leppe, fingrene. Disse anfallene varer kanskje i 30-60 minutters tid. Har også innimellom vondt innunder kanten på ene skulderbladet når hun sitter lenge og får da noen ganger samtidig vanlig hodepine. Hva bør vi gjøre? Hilsen Hanne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per H Finne, Professor i barnesykdommer Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det du beskriver oppfatter jeg som nevrologiske symptomer, uten at jeg i detalj kan gi en sammenfattende forklaring på bakgrunnen for symptomene hennes.Jeg synes hun bør undersøkes av en barnelege/ barnenevrolog.Be fastlegen din om henvisning til barneavdelingen der du bor for videre og supplerende undersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.