Gå til innhold

din yndlings bakervare...

Anbefalte innlegg

Gjest mmmmmmmnam
Skrevet

Hvis du er på butikken og handler og får lyst på noe godt i bakerdisken, hva velger du? Shillingsbolle, kanelbolle, smultbolle m/u fyll, skolebolle, hvetebolle, rosinbolle, kringle osv?

Og får du dårlig samvittighet etterpå pga kaloriene?

Skrevet

Da kjøper jeg blåbærpai, drar den i hus og spiser HELE aleine da samboeren ikke liker det;-) Og ja, etter å ha spist en hel pai før middag, så sender jeg en liten tanke ned til kaloriene ja...!

Skrevet

Da kjøper jeg et ostehorn.

Et ostehorn da eller??! Ærlig talt, du er anonym nå - flesk til med noe bedre da;-)

AneM1365380603
Skrevet

Et ostehorn da eller??! Ærlig talt, du er anonym nå - flesk til med noe bedre da;-)

He he, men jeg er ikke så glad i bakerikaker. Jeg synes det smaker bare smør, og wienerbrød og skoleboller er jeg ikke begeistret for. Bare hvis jeg får blodsukkerfall. Da kan jeg glefse i meg hva som helst.

Men siden du presser meg får jeg svare marsipankake, det er jo godt ;)

Fornøyd?-))

Skrevet

He he, men jeg er ikke så glad i bakerikaker. Jeg synes det smaker bare smør, og wienerbrød og skoleboller er jeg ikke begeistret for. Bare hvis jeg får blodsukkerfall. Da kan jeg glefse i meg hva som helst.

Men siden du presser meg får jeg svare marsipankake, det er jo godt ;)

Fornøyd?-))

Der se;-) Her kommer det frem i lyset... Jepp, nå kan jeg føle meg ganske ok igjen:-)

AneM1365380603
Skrevet

Der se;-) Her kommer det frem i lyset... Jepp, nå kan jeg føle meg ganske ok igjen:-)

Jeg glemte å svare på spørsmålet om kaloriene. Jo, jeg plages litt med dårlig samvittighet om jeg spiser mye usunt. Så tenker jeg at ett sykke ostekake forsvinner om jeg går i rask gange i 40 minutter. Ikke verre :-o

Skrevet

Jeg glemte å svare på spørsmålet om kaloriene. Jo, jeg plages litt med dårlig samvittighet om jeg spiser mye usunt. Så tenker jeg at ett sykke ostekake forsvinner om jeg går i rask gange i 40 minutter. Ikke verre :-o

Ostekake også ja;-) Men 40 min for ett stykke??! Hvor lenge må jeg gå før en hel blåbærpai forsvinner da?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Berlinerbolle med vanilje er alltid en höjdare. Og lar jeg meg friste for ofte får jeg dårlig samvittighet, ja.

AneM1365380603
Skrevet

Ostekake også ja;-) Men 40 min for ett stykke??! Hvor lenge må jeg gå før en hel blåbærpai forsvinner da?

Jeg har aldri smakt ostekake kjøpt på bakeri, så jeg aner ikke om den er god.

En hel blåbærpai..? Hmm... Jeg tipper du må gå i rask gange i et par timer ;)

Du høres ut som min mor var tidligere. Hun spiste også til det var tomt. Det hendte hun laget to kaker. Den ene spiste hun opp før vi kom fra skolen. Vi fikk ikke vite at det hadde vært to kaker ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Sånne kanelsnurrer med vaniljekrem i er gode. Eller sjokolademuffins. Har ikke så dårlig samvittighet så lenge det ikke blir en vane

Gjest babydillah
Skrevet

Sånne kanelsnurrer med vaniljekrem i er gode. Eller sjokolademuffins. Har ikke så dårlig samvittighet så lenge det ikke blir en vane

På Spar selger de muffins med eple og kanel og perlesukker over mmm, disse smaker hjemmelaget eplekake :) Jeg pleier å ta med hjem og varme noen sek. i mikroen, da smaker de nylaget.

Gjest Aimabel
Skrevet

På Spar selger de muffins med eple og kanel og perlesukker over mmm, disse smaker hjemmelaget eplekake :) Jeg pleier å ta med hjem og varme noen sek. i mikroen, da smaker de nylaget.

Nam, eplekake! Jeg tror ikke jeg hadde rukket å komme meg hjem før den var spist ;-)

Gjest Dårlig samvittighet ja
Skrevet

Kanelbolle liker jeg,og får alltid dårlig samvittighet etter jeg har spist,samme hva det er : (

Skrevet

Jeg kjøper det ikke på en vanlig hverdag nei, men jeg elsker det! Vi skal ha familieselskap for 8-åringen på søndag, kanskje vi skal bake noe gjærbakst i tillegg til muffins og kake...

Jeg spiser alt sånt, nybakt gjærbakst er vanvittig godt!

Skrevet

Jeg er ikke så glad i bakevarer, men en gang i ny og ne får jeg lyst på et wienerbrød. Kalorier tenker jeg aldri på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...