Gjest mmmmmmmnam Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Hvis du er på butikken og handler og får lyst på noe godt i bakerdisken, hva velger du? Shillingsbolle, kanelbolle, smultbolle m/u fyll, skolebolle, hvetebolle, rosinbolle, kringle osv? Og får du dårlig samvittighet etterpå pga kaloriene? 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Da kjøper jeg blåbærpai, drar den i hus og spiser HELE aleine da samboeren ikke liker det;-) Og ja, etter å ha spist en hel pai før middag, så sender jeg en liten tanke ned til kaloriene ja...! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Da kjøper jeg et ostehorn. Et ostehorn da eller??! Ærlig talt, du er anonym nå - flesk til med noe bedre da;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Et ostehorn da eller??! Ærlig talt, du er anonym nå - flesk til med noe bedre da;-) He he, men jeg er ikke så glad i bakerikaker. Jeg synes det smaker bare smør, og wienerbrød og skoleboller er jeg ikke begeistret for. Bare hvis jeg får blodsukkerfall. Da kan jeg glefse i meg hva som helst. Men siden du presser meg får jeg svare marsipankake, det er jo godt Fornøyd?-)) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 He he, men jeg er ikke så glad i bakerikaker. Jeg synes det smaker bare smør, og wienerbrød og skoleboller er jeg ikke begeistret for. Bare hvis jeg får blodsukkerfall. Da kan jeg glefse i meg hva som helst. Men siden du presser meg får jeg svare marsipankake, det er jo godt Fornøyd?-)) Der se;-) Her kommer det frem i lyset... Jepp, nå kan jeg føle meg ganske ok igjen:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Der se;-) Her kommer det frem i lyset... Jepp, nå kan jeg føle meg ganske ok igjen:-) Jeg glemte å svare på spørsmålet om kaloriene. Jo, jeg plages litt med dårlig samvittighet om jeg spiser mye usunt. Så tenker jeg at ett sykke ostekake forsvinner om jeg går i rask gange i 40 minutter. Ikke verre :-o 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Jeg glemte å svare på spørsmålet om kaloriene. Jo, jeg plages litt med dårlig samvittighet om jeg spiser mye usunt. Så tenker jeg at ett sykke ostekake forsvinner om jeg går i rask gange i 40 minutter. Ikke verre :-o Ostekake også ja;-) Men 40 min for ett stykke??! Hvor lenge må jeg gå før en hel blåbærpai forsvinner da? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Berlinerbolle med vanilje er alltid en höjdare. Og lar jeg meg friste for ofte får jeg dårlig samvittighet, ja. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Ostekake også ja;-) Men 40 min for ett stykke??! Hvor lenge må jeg gå før en hel blåbærpai forsvinner da? Jeg har aldri smakt ostekake kjøpt på bakeri, så jeg aner ikke om den er god. En hel blåbærpai..? Hmm... Jeg tipper du må gå i rask gange i et par timer Du høres ut som min mor var tidligere. Hun spiste også til det var tomt. Det hendte hun laget to kaker. Den ene spiste hun opp før vi kom fra skolen. Vi fikk ikke vite at det hadde vært to kaker 0 Siter
tiliti Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Kanelsnurr, og ingen dårlig samvittighet 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Sånne kanelsnurrer med vaniljekrem i er gode. Eller sjokolademuffins. Har ikke så dårlig samvittighet så lenge det ikke blir en vane 0 Siter
Gjest babydillah Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Sånne kanelsnurrer med vaniljekrem i er gode. Eller sjokolademuffins. Har ikke så dårlig samvittighet så lenge det ikke blir en vane På Spar selger de muffins med eple og kanel og perlesukker over mmm, disse smaker hjemmelaget eplekake Jeg pleier å ta med hjem og varme noen sek. i mikroen, da smaker de nylaget. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 På Spar selger de muffins med eple og kanel og perlesukker over mmm, disse smaker hjemmelaget eplekake Jeg pleier å ta med hjem og varme noen sek. i mikroen, da smaker de nylaget. Nam, eplekake! Jeg tror ikke jeg hadde rukket å komme meg hjem før den var spist ;-) 0 Siter
Gjest Dårlig samvittighet ja Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Kanelbolle liker jeg,og får alltid dårlig samvittighet etter jeg har spist,samme hva det er : ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Jeg kjøper det ikke på en vanlig hverdag nei, men jeg elsker det! Vi skal ha familieselskap for 8-åringen på søndag, kanskje vi skal bake noe gjærbakst i tillegg til muffins og kake... Jeg spiser alt sånt, nybakt gjærbakst er vanvittig godt! 0 Siter
tonie Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Jeg er ikke så glad i bakevarer, men en gang i ny og ne får jeg lyst på et wienerbrød. Kalorier tenker jeg aldri på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.