Gå til innhold

din yndlings bakervare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ostekake også ja;-) Men 40 min for ett stykke??! Hvor lenge må jeg gå før en hel blåbærpai forsvinner da?

Ferdigkjøpt blåbærpai (frossen?) er vel ganske liten, så den inneholder vel ikke så veldig mange kalorier. Du får trøste deg med at blåbær er sunt!

Skrevet

Croissant med sjokoladefyll, hvis de har.

Ellers sjokoladebolle. Og hvis ikke de har det heller tar jeg en supersunn grov tebriks og spiser med smør og skinke på, mens jeg drømmer om sjokoladeboller.

Skrevet

Ferdigkjøpt blåbærpai (frossen?) er vel ganske liten, så den inneholder vel ikke så veldig mange kalorier. Du får trøste deg med at blåbær er sunt!

Neida, ikke fra frysedisken. Fra bakeren! Og den inneholder en del kalorier ja..... Men blåbær er ille sunt ja! Antioxydanter og greier:-)

Skrevet

Flesbergsnurr er utrolig godt. Kanel, rosiner snurret rundt og eggekrem i midten + melisglasur oppå.

-hvis jeg først har bestemt meg for å skeie ut så bestemmer jeg meg også for å ha god samvittighet.

Men jeg må være forsiktig, for søt gjærbakst er det jeg legger på meg fortest av alt av!

Skrevet

Berlinerbolle med syltetøy i.

Eg får ikkje dårlig samvittighet nei.

Skrevet

Sjokolade doughnuts er veldig godt! Jeg liker også boller med skjokolade i.

Dårlig samvittighet? Nei det har jeg ikke så lenge jeg ikke har det for ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...