fresja Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Ostekake også ja;-) Men 40 min for ett stykke??! Hvor lenge må jeg gå før en hel blåbærpai forsvinner da? Ferdigkjøpt blåbærpai (frossen?) er vel ganske liten, så den inneholder vel ikke så veldig mange kalorier. Du får trøste deg med at blåbær er sunt! 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Croissant med sjokoladefyll, hvis de har. Ellers sjokoladebolle. Og hvis ikke de har det heller tar jeg en supersunn grov tebriks og spiser med smør og skinke på, mens jeg drømmer om sjokoladeboller. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Ferdigkjøpt blåbærpai (frossen?) er vel ganske liten, så den inneholder vel ikke så veldig mange kalorier. Du får trøste deg med at blåbær er sunt! Neida, ikke fra frysedisken. Fra bakeren! Og den inneholder en del kalorier ja..... Men blåbær er ille sunt ja! Antioxydanter og greier:-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Flesbergsnurr er utrolig godt. Kanel, rosiner snurret rundt og eggekrem i midten + melisglasur oppå. -hvis jeg først har bestemt meg for å skeie ut så bestemmer jeg meg også for å ha god samvittighet. Men jeg må være forsiktig, for søt gjærbakst er det jeg legger på meg fortest av alt av! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Berlinerbolle med syltetøy i. Eg får ikkje dårlig samvittighet nei. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Sjokolade doughnuts er veldig godt! Jeg liker også boller med skjokolade i. Dårlig samvittighet? Nei det har jeg ikke så lenge jeg ikke har det for ofte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.