Gjest irriterende på en fredag Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Når en moped kræsjer inn i en parkert bil, og eiereren har meldt mopeden stjålet, hvem dekker da skaden på bilen? Jeg trenger det svart på hvitt.. 0 Siter
Gjest irriterende på en fredag Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Ingen som vet?? 0 Siter
sant å si Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Ingen som vet?? ''Ingen som vet??'' Nei, jeg vet ikke - men jeg vil tro at bileieren (evt. dennes forsikring) må dekke skaden, med mindre det er kjent hvem som stjal og som kjørte mopeden. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Ansvarsforsikringen på mopeden. 0 Siter
Gjest irriterende på en fredag Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Ansvarsforsikringen på mopeden. Ja, det er det jeg også mener. Men hvor står dette da?? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Ja, det er det jeg også mener. Men hvor står dette da?? Det behøver ikke du bry hodet ditt med, forsikringsselskapene ordner opp når de får skademeldingene. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Ja, det er det jeg også mener. Men hvor står dette da?? Har du skakoforsikring på bilen, så forsøk å la forsikringen ordne opp. Hvis det ikke er forsikring på mopeden, tror jeg at det er en forsikringsskadenevmd, som betaler slike skader. Begynn hos ditt eget forsikringsselskap og spør der. Hilsen Hilsen 0 Siter
Gjest irriterende på en fredag Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Det behøver ikke du bry hodet ditt med, forsikringsselskapene ordner opp når de får skademeldingene. men, skal den andre eieren også skrive skademelding? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.