Gå til innhold

Å pusse nesa på offentlig toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står man inne i avlukket med dassen da, eller "ute" ved vaskene?

Verdensproblemer, hehe... ;)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

13

• AneM1365380603

6

• Lillemus

5

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har "snyte-fobi" så jeg står inne i låst avlukke - men så snyter jeg meg bare på badet hjemme også da:-)

Skrevet

Jeg vet ikke om forkjølelse arter seg annerledes hos meg enn hos andre, men når jeg er seriøst forkjøla renner nesa noe så innmari at jeg bare må snyte meg der og da samme hvor jeg måtte befinne meg. Korrekt oppførsel er bare å glemme.

Aliza1365380759
Skrevet

Pusse nesen gjør man heeelt privat! Jeg hører heller at noen tisser i båsen ved siden av, enn at de snyter seg... Men det er fordi jeg synes snyting er kjempeekkelt, så jeg forventer strengt tatt ikke at andre skal ta hensyn til det ;-) Jeg brekker meg når "snørra" driver å bobler og syder på vei ut! *grøsse* Jeg blir faktisk litt uvel bare av å skrive om det kjenner jeg... *grøsser enda en gang*

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg har "snyte-fobi" så jeg står inne i låst avlukke - men så snyter jeg meg bare på badet hjemme også da:-)

Jeg trodde det var bare jeg som hadde det sånn! Snyting foregår _kun_ på steder hvor jeg er helt alene, jeg kan til nød benytte meg at offentlige toaletter hvor hvert toalett er et eget rom (altså vegger fra tak til gulv, egen vask, og dør som kan låses), men er det noe mer "offentlig" enn det så snyter jeg meg ikke...

Skrevet

Samme her...

:0)

AneM1365380603
Skrevet

Pusse nesen gjør man heeelt privat! Jeg hører heller at noen tisser i båsen ved siden av, enn at de snyter seg... Men det er fordi jeg synes snyting er kjempeekkelt, så jeg forventer strengt tatt ikke at andre skal ta hensyn til det ;-) Jeg brekker meg når "snørra" driver å bobler og syder på vei ut! *grøsse* Jeg blir faktisk litt uvel bare av å skrive om det kjenner jeg... *grøsser enda en gang*

Siden du synes det er så kos med snørr og snyting skal jeg fortelle deg om ene datteren min da hun var ca halvannet år. Jeg så det hang en skikkelig grønn og seig klyse ned fra nesa hennes. Jeg løp på kjøkkenet og hentet papir. Idet jeg skulle ta klysa slurpet hun den i seg. Hun smattet litt og utbrøt "Mmmmm" ;)

Skrevet

Siden du synes det er så kos med snørr og snyting skal jeg fortelle deg om ene datteren min da hun var ca halvannet år. Jeg så det hang en skikkelig grønn og seig klyse ned fra nesa hennes. Jeg løp på kjøkkenet og hentet papir. Idet jeg skulle ta klysa slurpet hun den i seg. Hun smattet litt og utbrøt "Mmmmm" ;)

*skikkelig kvalm*

Skrevet

Jeg vet ikke om forkjølelse arter seg annerledes hos meg enn hos andre, men når jeg er seriøst forkjøla renner nesa noe så innmari at jeg bare må snyte meg der og da samme hvor jeg måtte befinne meg. Korrekt oppførsel er bare å glemme.

Helt enig! Mye bedre å få gått på dass og snytt seg skikkelig enn å gå og prøve å dra snørra opp i nesa igjen hele tiden. Det er jo skikkelig heslig!

AneM1365380603
Skrevet

*skikkelig kvalm*

De andre barna pleier å dra fram den historien når de skal fortelle noen om noe skikkelig ekkelt.

Håper du er ferdig med fredagspizzaen.. He he.

Aliza1365380759
Skrevet

Å fy ***, der var det like før jeg kastet opp i tastaturet altså.. Samboeren min så opp på meg med overraskelse i blikket og lurte på om jeg ikke skulle løpe på do for å kaste opp snart :-P

Skrevet

Å, gud, slikt har jeg ikke ork til å bekymre meg om - snyter meg stort sett når jeg må, der jeg er. Prøver å være litt diskré da, men om enkelte skulle mislike min upassende oppførsel, dem om det.

:-)

Skrevet

De andre barna pleier å dra fram den historien når de skal fortelle noen om noe skikkelig ekkelt.

Håper du er ferdig med fredagspizzaen.. He he.

Jeg _var_ sulten før jeg leste innlegget ditt... :o/

Skrevet

Hehe! Da sønnen min var rundt året nøys han ut en grønn, seig pølse som hang helt ned på brystet hans. Vi var flere som satt rundt et bord og stirret vantro på gutten før vi brølte ut i latter, og stakkars lille venn skjønte jo ikkeno, så jeg fikk tørket vekk gørra mens han lurte på hva som foregikk ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Hehe! Da sønnen min var rundt året nøys han ut en grønn, seig pølse som hang helt ned på brystet hans. Vi var flere som satt rundt et bord og stirret vantro på gutten før vi brølte ut i latter, og stakkars lille venn skjønte jo ikkeno, så jeg fikk tørket vekk gørra mens han lurte på hva som foregikk ;-)

Uff *Se for seg pølsa* ;)

Det minner meg om noen som hadde kakeselsskap. De hadde en fuglehund som hadde drukket vann. Ofte kan jo disse bikkjene ha sånn seig gørre som henger ut av munnen. Det hadde denne hunden plenty av da den bestemte seg for å riste kraftig på hodet rett ved kakene. Blæh..

AneM1365380603
Skrevet

Jeg _var_ sulten før jeg leste innlegget ditt... :o/

Da ble du spart for noen karbohydrater og/eller sukkerbomber ;)

Skrevet

Bra at du hjelper Aliza med litt eksponeringsterapi...*s*

Aliza1365380759
Skrevet

Ble litt mye eksponeringsterapi her synes jeg, med alle som "plutselig" skulle fortelle "trivelige" historier... Tror jeg bare må stenge meg selv ute fra tråden, ellers kaster jeg opp.. :-P

AneM1365380603
Skrevet

Når jeg så at du hadde svart tenkte jeg at det skulle stå noe sånt som "Ikke rart ungen er sprø når mora er det" I og med at du kalte meg gal her en dag ;)

Skrevet

Jeg trodde det var bare jeg som hadde det sånn! Snyting foregår _kun_ på steder hvor jeg er helt alene, jeg kan til nød benytte meg at offentlige toaletter hvor hvert toalett er et eget rom (altså vegger fra tak til gulv, egen vask, og dør som kan låses), men er det noe mer "offentlig" enn det så snyter jeg meg ikke...

Men jeg er på skolen hele dagen, og når jeg er så snørrete at jeg ikke engang kan puste gjennom nesa uten å plage medstudenter så MÅ det ut før neste time. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...