Gå til innhold

Å pusse nesa på offentlig toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

..nå hørtes jeg grisete ut. Har ikke vært ordentlig gørr-forkjøla på veldig lenge (bank-i-bordet), så for å moderere meg litt - i en slik situasjon lar jeg ikke folk rundt meg måtte høre på, nei. Da gjemmer jeg meg i et avlukke.

Men sånn til vanlig, når jeg ikke er forkjøla altså, bryr jeg meg ikke nevneverdig.

Sånn. ;-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

13

• AneM1365380603

6

• Lillemus

5

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når jeg så at du hadde svart tenkte jeg at det skulle stå noe sånt som "Ikke rart ungen er sprø når mora er det" I og med at du kalte meg gal her en dag ;)

Hmmm.. det må ha vært en dag jeg hadde dårlig impulskontroll...

Aliza1365380759
Skrevet

Men jeg er på skolen hele dagen, og når jeg er så snørrete at jeg ikke engang kan puste gjennom nesa uten å plage medstudenter så MÅ det ut før neste time. ;)

Jeg er på skola hele dagen jeg også, men jeg sørger for å ikke være så snørrete at jeg må snyte meg i offentlighet, og heller ikke så snørrete at jeg må "trekke ting innover" (ææsj, nå ble jeg kvalm igjen *grøsse*). Med andre ord sørger jeg for å ha snørrfri passasje i nesen til enhver tid, hvis det ikke går, så er jeg langt unna andre mennesker som kan se og/eller høre at jeg snyter meg. Heldigvis synes samboeren min også at snørr er ekkelt, så han snyter seg ikke slik at jeg kan høre det han heller.. Vi er visst fanatikere begge to *ler litt*

Skrevet

Ved vaskene, definitivt. Orker ikke å stikke trynet i dasspapiret på et offentlig toalett, nei...

Aliza1365380759
Skrevet

Ved vaskene, definitivt. Orker ikke å stikke trynet i dasspapiret på et offentlig toalett, nei...

Man tar da med seg tørkepapir for å snyte nesa..? Enten i form av kleenex, eller i det minste vanlig håndtørkepapir fra vasken..?

Skrevet

Jeg vet ikke om forkjølelse arter seg annerledes hos meg enn hos andre, men når jeg er seriøst forkjøla renner nesa noe så innmari at jeg bare må snyte meg der og da samme hvor jeg måtte befinne meg. Korrekt oppførsel er bare å glemme.

Samma her!! Bedre å få det ut enn å desperat snufse det inn i systemet igjen *æsj*

Skrevet

Jeg trodde det var bare jeg som hadde det sånn! Snyting foregår _kun_ på steder hvor jeg er helt alene, jeg kan til nød benytte meg at offentlige toaletter hvor hvert toalett er et eget rom (altså vegger fra tak til gulv, egen vask, og dør som kan låses), men er det noe mer "offentlig" enn det så snyter jeg meg ikke...

Jeg beundrer deg som har så god kontroll på snørret ditt, men mitt snørr må ut når det vil ut. Hvis ikke blir jeg gal! Er jeg skikkelig forkjøla eller har en allergiperiode, så renner snørret enten det passer eller ikke. Da må jeg velge å enten dra det kraftig inn i nesa igjen (noe som neppe er særlig godt å høre på) eller å få det ut. Da velger jeg helst det siste ;-)

Skrevet

Man tar da med seg tørkepapir for å snyte nesa..? Enten i form av kleenex, eller i det minste vanlig håndtørkepapir fra vasken..?

Har sjelden eller aldri med meg Kleenex. Hvis behovet er påtrengende, snyter jeg meg med det samme jeg kommer inn, altså FØR jeg går på do. Hvis jeg ikke kommer å det før jeg er på plass på ramma, snyter jeg meg ETTERPÅ. Med håndtørkepapir fra vasken i begge tilfeller.

Hvis det er vask og håndtørkepapir inne på avlukket, snyter jeg meg selvsagt der inne. Det skal jeg ha!

:-)

Skrevet

Jeg er på skola hele dagen jeg også, men jeg sørger for å ikke være så snørrete at jeg må snyte meg i offentlighet, og heller ikke så snørrete at jeg må "trekke ting innover" (ææsj, nå ble jeg kvalm igjen *grøsse*). Med andre ord sørger jeg for å ha snørrfri passasje i nesen til enhver tid, hvis det ikke går, så er jeg langt unna andre mennesker som kan se og/eller høre at jeg snyter meg. Heldigvis synes samboeren min også at snørr er ekkelt, så han snyter seg ikke slik at jeg kan høre det han heller.. Vi er visst fanatikere begge to *ler litt*

Skulle likt å vite hvordan du sørger for å holde nesa snørrfri når du er skikkelig forkjøla... Bruker du nesespray hele dagen da?

Skrevet

Da har du en annen nese enn meg, for er jeg forkjøla eller allergisk, så kommer snørret med to minutters mellomrom. Jeg kan rett og slett ikke sitte på dass hele dagen ;-)

Skrevet

Skulle likt å vite hvordan du sørger for å holde nesa snørrfri når du er skikkelig forkjøla... Bruker du nesespray hele dagen da?

Hmm, jeg venter også spent på "oppskiften" ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg beundrer deg som har så god kontroll på snørret ditt, men mitt snørr må ut når det vil ut. Hvis ikke blir jeg gal! Er jeg skikkelig forkjøla eller har en allergiperiode, så renner snørret enten det passer eller ikke. Da må jeg velge å enten dra det kraftig inn i nesa igjen (noe som neppe er særlig godt å høre på) eller å få det ut. Da velger jeg helst det siste ;-)

Nå skal det vel sies at jeg tar allergitabletter året rundt (dobbel dose i perioder jeg vet jeg er utsatt for pollenallergiutbrudd), så det skal _mye_ til før nesa mi produserer så mye snørr at det har noen betydning, men jeg har øvd i flere år for å få kustus på den! ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Har sjelden eller aldri med meg Kleenex. Hvis behovet er påtrengende, snyter jeg meg med det samme jeg kommer inn, altså FØR jeg går på do. Hvis jeg ikke kommer å det før jeg er på plass på ramma, snyter jeg meg ETTERPÅ. Med håndtørkepapir fra vasken i begge tilfeller.

Hvis det er vask og håndtørkepapir inne på avlukket, snyter jeg meg selvsagt der inne. Det skal jeg ha!

:-)

Hehe, godt å høre ;-)

Skrevet

Så du mener jeg skal være hjemme en hel uke pga litt snørr...? Eller så skjønte jeg ikke hva du mente. Snyter meg i pausene, det funker fint, det. Ble bare stående og fundere på om jeg skulle gå inn i et avlukke og holde opp plassen på en dass, liksom. ,)

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, jeg tåler ikke nesespray, så det bruker jeg aldri. Jeg er svært sjeldent forkjølet da, så jeg velger å tro at det er inntak av tran og vitaminer, et sunt kosthold, og god håndhygiene som holder nesa mi snørrfri, i tillegg til store doser allergimedisin.

Aliza1365380759
Skrevet

Da har du en annen nese enn meg, for er jeg forkjøla eller allergisk, så kommer snørret med to minutters mellomrom. Jeg kan rett og slett ikke sitte på dass hele dagen ;-)

Nei, jeg tror jeg har ganske lav produksjon av snørr uansett hvilken fysisk tilstand resten av kroppen min er i.

Skrevet

Nå skal det vel sies at jeg tar allergitabletter året rundt (dobbel dose i perioder jeg vet jeg er utsatt for pollenallergiutbrudd), så det skal _mye_ til før nesa mi produserer så mye snørr at det har noen betydning, men jeg har øvd i flere år for å få kustus på den! ;-)

Okei :)

Enig i at allergitabletter hjelper når det er allergien som er problemet (men jeg skjønte ikke før i sommer at jeg var allergisk, så det er først nå jeg har fått allergitabletter ;-))

Når jeg er vanlig forkjøla klarer jeg oftest ikke å bare "holde ut". Jeg fikser ikke å kjenne at det er "noe" i nesa. Det bare MÅ ut! ;)

Skrevet

Nei, jeg tror jeg har ganske lav produksjon av snørr uansett hvilken fysisk tilstand resten av kroppen min er i.

Det tror jeg du har rett i, ja :)

Aliza1365380759
Skrevet

Så du mener jeg skal være hjemme en hel uke pga litt snørr...? Eller så skjønte jeg ikke hva du mente. Snyter meg i pausene, det funker fint, det. Ble bare stående og fundere på om jeg skulle gå inn i et avlukke og holde opp plassen på en dass, liksom. ,)

Hehe, nei, jeg forventer ikke at andre skal ha samme lavsnørrproduserende nese som meg selv, men som "fanatisk" snørrunngåer ville jeg foretrukket at du gikk inn i båsen i det minste! :-) Som jeg sa en annen plass her kan jeg ikke huske sist jeg var forkjølet, så den akutte situasjonen du beskriver er en situasjon jeg sjelden er i. Hvis jeg derimot produserer snørr i stor stil, ville jeg sikkert holdt meg hjemme. Jeg styrer studiet mitt selv hovedsakelig, og har ingen forelesninger lenger, så da er nok terskelen litt lavere for å være hjemme og jobbe hvis jeg er litt syk :-)

Skrevet

Samma her!! Bedre å få det ut enn å desperat snufse det inn i systemet igjen *æsj*

At jeg kunne lage en sånn ekkel tråd på dol, hehe... *spy*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...