Gå til innhold

Å pusse nesa på offentlig toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg kunne lage en sånn ekkel tråd på dol, hehe... *spy*

Da blir det iallefall litt liv her inne ;-P

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aliza1365380759

13

• AneM1365380603

6

• Lillemus

5

• Åsemor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da blir det iallefall litt liv her inne ;-P

Hva gjorde du på fredag? Næh, satt på nettet og diskuterte snørr. Du da?

Skrevet

Hehe :-))

AneM1365380603
Skrevet

Åttpåtil var det du som startet denne klysete diskusjonen ;)

Skrevet

Ikke nødvendig å gå inn i avlukket bare for å snyte seg, synes jeg. Jeg gjør det ikke. Hvis jeg spiser sterkt krydret mat, begynner snørra å renne, og da snyter jeg meg i servietten hvis jeg er på kafe. Er det upassende, tro? Men jeg snyter meg ikke i gardinene, slik jeg hørte om noen som gjorde på et hotell.

Eksen snøyt seg på nynorsk når vi var ute og gikk tur.

Aliza1365380759
Skrevet

Ikke nødvendig å gå inn i avlukket bare for å snyte seg, synes jeg. Jeg gjør det ikke. Hvis jeg spiser sterkt krydret mat, begynner snørra å renne, og da snyter jeg meg i servietten hvis jeg er på kafe. Er det upassende, tro? Men jeg snyter meg ikke i gardinene, slik jeg hørte om noen som gjorde på et hotell.

Noe sier meg at jeg egentlig ikke vi vite hva å "snyte seg på nynorsk" er, men jeg føler jeg må spørre likevel..?

Skrevet

Noe sier meg at jeg egentlig ikke vi vite hva å "snyte seg på nynorsk" er, men jeg føler jeg må spørre likevel..?

Du holder for det ene neseboret og blåser snørra rett i bakken. Først det ene, så det andre. Vanlig å se når idrettsfolk kommer i mål. Du synes antakelig det er lekkert med gørra og slimet noen får nedover haka også, vil jeg tro? F. eks. Bjørndalen. Artig når de blir intervjuet med haka full av hengende slim.

Skrevet

Du holder for det ene neseboret og blåser snørra rett i bakken. Først det ene, så det andre. Vanlig å se når idrettsfolk kommer i mål. Du synes antakelig det er lekkert med gørra og slimet noen får nedover haka også, vil jeg tro? F. eks. Bjørndalen. Artig når de blir intervjuet med haka full av hengende slim.

OK. DET var dråpen! Bokstavelig talt ;-)

*urk*

Aliza1365380759
Skrevet

Å fysj, nå er det like før nattesøvnen ryker her.. De bildene skulle jeg _ikke_ hatt i hodet nå før jeg skal sove! Nei, nå tar jeg kvelden og ekskluderer meg selv fra den videre samtalen om snørr, før jeg får senskader :-P God natt!

Skrevet

Å fysj, nå er det like før nattesøvnen ryker her.. De bildene skulle jeg _ikke_ hatt i hodet nå før jeg skal sove! Nei, nå tar jeg kvelden og ekskluderer meg selv fra den videre samtalen om snørr, før jeg får senskader :-P God natt!

Jeg synes det ekleste er å se unger som spiser opp det de fisker ut av nesa av mer håndfaste ting enn snørr, jeg.

Sov godt og tørt!

Skrevet

OK. DET var dråpen! Bokstavelig talt ;-)

*urk*

* Ler så jeg rister*

Dette var gøy. Mer griseprat, takk!

Skrevet

*Hehe* Sånn pleier jeg å snyte meg når jeg er ute og sykler eller jogger.

Skrevet

Jeg synes det ekleste er å se unger som spiser opp det de fisker ut av nesa av mer håndfaste ting enn snørr, jeg.

Sov godt og tørt!

Det er faktisk sunt med snørr har jeg lest en eller annen plass. :-)

Skrevet

Har sjelden eller aldri med meg Kleenex. Hvis behovet er påtrengende, snyter jeg meg med det samme jeg kommer inn, altså FØR jeg går på do. Hvis jeg ikke kommer å det før jeg er på plass på ramma, snyter jeg meg ETTERPÅ. Med håndtørkepapir fra vasken i begge tilfeller.

Hvis det er vask og håndtørkepapir inne på avlukket, snyter jeg meg selvsagt der inne. Det skal jeg ha!

:-)

Høh? Dopapiret er da ofte bittelitt mykere enn hånd-tørke-papiret..?

Skrevet

Høh? Dopapiret er da ofte bittelitt mykere enn hånd-tørke-papiret..?

Jo, men det henger 20 cm unna der folk sitter og driter og skyller ned etterpå.

Mulig jeg er en smule hysterisk akkurat der, men det får våge seg :-)

Gjest unngå smittespredning
Skrevet

Jeg syns det er litt flaut å snyte seg offentlig, i alle fall hvis det er skikkelig rennende og masse...

Så da går jeg i et avlukke og spyler snørrpapiret i dass. Uhygienisk å hive det i søppeldunken, da svirrer basseluskene i lufta etterpå...

og vasker hendene etterpå.

Skrevet

Jeg håper det ikke er servietter av stoff du snakker om! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...