Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva skal dere ha til middag på søndagen?

Vi skal ha frikase. :-)

Skrevet

Grandis. ;o) Skal feire bursdagen til Snuppa og må ha noe lettvindt i forkant og hun fikk bestemme.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Komla er planen, men det kan hende det blir svinekoteletter istedenfor. Jeg skal på konsert i kveld, så jeg får se hvor opplagt jeg er i morgen ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

På lista står det jegergryte, men jeg tror jeg vil ha fårikål...

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220083485' post='3945714]

Komla er planen, men det kan hende det blir svinekoteletter istedenfor. Jeg skal på konsert i kveld, så jeg får se hvor opplagt jeg er i morgen ;o)

Foreslår at du lager deg noe kylling isteden for det vemmelige svinekjøttet! :-)

Skrevet

Auberginer fylt med poteter, grønnsaker og kjøtt. Huler ut auberginene forsiktig, så det bare er en åpning på kortsiden, så dytter jeg inn blanding av potet, grønnsaker og kjøtt. Har i saus laget av hvitløk, kyllingkraft og tomat, så putter jeg på "proppen" på auberginene (den delen jeg tidligere skar av for å hule den) og steker de i ovnen i ca.. til de er ferdige. Servér med brytebrød og ulike sauser i små skåler.

Skrevet

Foreslår at du lager deg noe kylling isteden for det vemmelige svinekjøttet! :-)

Takk for forslaget, men nei. Jeg har spist kylling 4 ganger denne uka, og jeg skal ha svinekjøtt, enten koteletter eller røkt svineknoke til komlene.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220098105' post='3945867]

Takk for forslaget, men nei. Jeg har spist kylling 4 ganger denne uka, og jeg skal ha svinekjøtt, enten koteletter eller røkt svineknoke til komlene.

Gudameg, så kvalmt! Kan du ikke lage noe av kalvekjøtt da?!

Aliza1365380759
Skrevet

Vi diskuterer ennå hva som er morgendagens meny, men tror det blir brennende kjærlighet.

Skrevet

Auberginer fylt med poteter, grønnsaker og kjøtt. Huler ut auberginene forsiktig, så det bare er en åpning på kortsiden, så dytter jeg inn blanding av potet, grønnsaker og kjøtt. Har i saus laget av hvitløk, kyllingkraft og tomat, så putter jeg på "proppen" på auberginene (den delen jeg tidligere skar av for å hule den) og steker de i ovnen i ca.. til de er ferdige. Servér med brytebrød og ulike sauser i små skåler.

*Imponert*

Ska sei du kokker :0)

Skrevet

Gudameg, så kvalmt! Kan du ikke lage noe av kalvekjøtt da?!

Giiiig hvor kvalmt ja, men slapp helt av, jeg ber deg ikke på middag.

Kalv er veldig godt, men det blir ikke forandring i menyen.

Skrevet

Hvordan lager du frikasè? Med teskje, helst....

:o)

Koker opp kjøtt i et par timer.

Koker gulrøtter og poteter.

Lag hvis saus på sluttet med krafr av kjøttet oppi sausen.

Bland sausen med kjøttet.

Og server gulrøtter og poteter til.

Nam nam

Veldig enkel.

Skrevet

*Imponert*

Ska sei du kokker :0)

Jeg ja, jeg lager det meste selv, flink som jeg er.

Skrevet

Sosekjøtt og potetstapp :) Mmmmmmm!

Hva er det? Sitter du bare og soser du da, mens gubben lager maten? Ha ha!

Skrevet

Hva er det? Sitter du bare og soser du da, mens gubben lager maten? Ha ha!

Yes! Bra tenkt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...