Gå til innhold

Hvor laster dere ned musikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter kjent barnemusikk - f.eks Thorbjørn Egner...

Skrevet

Internett?

Og her var helgehumoren på plass ja:-)

Skrevet

Og her var helgehumoren på plass ja:-)

:-) Eg bare måtte.

Skrevet

Lovlydige meg bruker bare ITunes:-)

Jeg var IKKE ute etter noe ulovlig nei! iTunes? Ok, skal titte:-) Takk!

Skrevet

Jeg var IKKE ute etter noe ulovlig nei! iTunes? Ok, skal titte:-) Takk!

Synes iTunes er veldig bra - finner det meste (alt?) jeg leter etter, koster 8 kroner pr. sang...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Som Bookworm sier, jeg bruker også iTunes. Ulempen er at du ikke kan flytte musikken dit du vil uten en del styr, men det vet man jo råd for. :-) For _så_ lovlydig er jeg jo ikke, jeg gjør hva jeg vil med musikken jeg har betalt for...

Skrevet

Synes iTunes er veldig bra - finner det meste (alt?) jeg leter etter, koster 8 kroner pr. sang...

Hmm, lastet ikke ned programmet nå, men det jeg kunne se så så det ikke ut til at man kunne finne norsk musikk der...? Jeg er som sagt hovedsaklig på utkikk etter barnemusikk, og vil gjerne ha norsk!

Skrevet

Som Bookworm sier, jeg bruker også iTunes. Ulempen er at du ikke kan flytte musikken dit du vil uten en del styr, men det vet man jo råd for. :-) For _så_ lovlydig er jeg jo ikke, jeg gjør hva jeg vil med musikken jeg har betalt for...

Hva mener du med å flytt den dit man vil da? Skal vel stort sett ha den på pc`n jeg tror jeg, og kanskje brenne det over på en cd til å ha i bilen liksom...

Har aldri lastet ned noenting jeg, så jeg spør sikkert helt corny...!

Skrevet

Hmm, lastet ikke ned programmet nå, men det jeg kunne se så så det ikke ut til at man kunne finne norsk musikk der...? Jeg er som sagt hovedsaklig på utkikk etter barnemusikk, og vil gjerne ha norsk!

Finnes det et bibliotek der du bor? Kanskje de har barnemusikk som du kan låne? Og cd'er lar seg som kjent kopiere om du har en pc med brenner... ;o)

Skrevet

Å joda, masse norsk musikk der også.

Jeg synger i kor, og driver nå med en del folketoner (norske), og har funnet alle på iTunes. Så lenge de er utgitt så finner du de der:-)

Skrevet

Finnes det et bibliotek der du bor? Kanskje de har barnemusikk som du kan låne? Og cd'er lar seg som kjent kopiere om du har en pc med brenner... ;o)

Ahh, joda, jeg bor riktignok i gokk, men selv i gokk finnes det biblioteker;-) Takk for tipset!

Skrevet

Å joda, masse norsk musikk der også.

Jeg synger i kor, og driver nå med en del folketoner (norske), og har funnet alle på iTunes. Så lenge de er utgitt så finner du de der:-)

Ok! Prøvde bare å søke på Thorbjørn Egner jeg se, og da kom det ikke opp noe! Men jeg må altså laste ned selve programmet først da, og så får jeg tilgang på musikken?

Skrevet

Ok! Prøvde bare å søke på Thorbjørn Egner jeg se, og da kom det ikke opp noe! Men jeg må altså laste ned selve programmet først da, og så får jeg tilgang på musikken?

Det vil jeg tro... Har hele programmet på PC'en her, gubben har fiksa det. Vet ikke hvordan det var før:-)

Jeg får i alle fall opp 129 treff når jeg søker på "Thornjørn Egner"...

Skrevet

Ahh, joda, jeg bor riktignok i gokk, men selv i gokk finnes det biblioteker;-) Takk for tipset!

Har da hørt om "Gokk Folkebibliotek" :-)

Skrevet

*Hehe* Alle kommuner skal ha et folkebibliotek, men om det er en stor kommune arealmessig så kan det jo hende du bor flere mil unna biblioteket for alt jeg vet. ;o)

Skrevet

Har da hørt om "Gokk Folkebibliotek" :-)

Jepp, det er her:-)

Skrevet

*Hehe* Alle kommuner skal ha et folkebibliotek, men om det er en stor kommune arealmessig så kan det jo hende du bor flere mil unna biblioteket for alt jeg vet. ;o)

Det er sant, men så er vi gokkemennesker vant til å kjøre bil da;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...